پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر در پی درگذشت مهندس رستم قاسمی

رئیس جمعیت هلال احمر درگذشت مرحوم رستم قاسمی را تسلیت گفت و بر جایگاه ممتاز او در خط مقدم جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها تاکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت مرحوم رستم قاسمی را تسلیت گفت و بر جایگاه ممتاز او در خط مقدم جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها تاکید کرد

در قسمتی از متن این پیام آمده است:

درگذشت برادر عزیزمان دریادار پاسدار جناب آقای مهندس رستم قاسمی مایه تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید. تردیدی نیست که جای خالی آن سردار خدوم همواره در میدان خدمت احساس خواهد شد و مجاهدت‌های وصف ناپذیر زنده‌یاد قاسمی در عرصه‌های متعدد سازندگی و آبادانی کشور و جایگاه ممتاز ایشان در صف اول جنگ اقتصادی و نبرد با تحریم‌ها همواره در صفحات کتاب قطور انقلاب برای آیندگان درس خواهد شد.

ان شاء الله رزمندگی و فرماندهی آن فقید سعید در دوران دفاع مقدس و خدمات ماندگارشان در جبهه‌های پیشرفت کشور، باقیات صالحات و ذخیره ارزشمند ایشان در روز حساب در پیشگاه حق تعالی خواهد بود.

با عرض تسلیت به خانواده مکرم قاسمی، از پروردگار متعال برای روح ایشان علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی، همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.