درخواست کمک هلال احمر عراق از کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر عراق از رئیس هلال‌احمر ایران درخواست کرد که متخصصان ارتز و پروتز هلال احمر کشورمان در راه‌اندازی مراکز ارتوپدی فنی و تربیت نیروی انسانی متخصص در این مراکز با هلال احمر عراقی همکاری کنند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ در جریان سفر پیرحسین کولیوند به عراق و دیدار روسای دو جمعیت هلال احمر ایران و عراق، «یاسین المعموری» رئیس هلال احمر عراق پیشنهاد داد با امضای تفاهم‌نامه‌ای، کارشناسان ارتز و پروتز هلال احمر کشورمان برای راه‌اندازی مراکز ارتوپدی فنی در شعب و مراکز درمانی هلال احمر عراقی در بغداد و سایر شهر‌های این کشور همکاری کنند.

دکتر یاسین المعموری همچنین برای تکمیل کادر درمان و تیم اداری و مدیریتی بیمارستان جمعیت هلال احمر عراق در شهر بغداد و تربیت نیرو‌های انسانی لازم از کولیوند تقاضای همکاری کرد.

راه‌اندازی کلینیک‌های ترک اعتیاد و بازتوانی افراد دچار اعتیاد به مصرف مواد مخدر در عراق و آموزش نیروی انسانی لازم برای راه‌اندازی این مراکز زیر نظر جمعیت هلال احمر عراق از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

کولیوند از پیشنهادات مطرح شده در این دیدار استقبال کرد و بیمارستان امام علی (ع) متعلق به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را مرکز مناسبی برای آموزش درمانگران هلال احمر عراقی دانست و تاکید کرد: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کشورمان آمادگی اعزام تیم‌های تربیت درمانگر به عراق و همچنین پذیرش تیم‌های عراقی در تهران را برای انتقال آموزش‌های لازم دارد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.