همان روز فهمیدم طارمی بهترین خواهد شد…

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که در دوران جوانی در بوشهر طارمی را برای اولین‌بار کشف کرد، به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال| متاسفانه این روزها مسائل بسیاری دست به دست هم داده‌اند تا فوتبال ایران از ستاره‌ها خالی شود؛ مسائل بسیاری که جای گفتنش اینجا نیست. متاسفم، اما دیگر خیلی از بازیکنان مانند قدیم عشق و علاقه ندارند. خیلی‌ها پول‌شان را می‌گیرند و می‌روند و اصلا برایشان مهم نیست چه اتفاقی برای تیم یا آینده خودشان بیفتد، اما ستاره‌هایی هم هستند که هنوز مرا امیدوار می‌کنند و هنوز الگوی کودکان و نوجوانان عاشق فوتبال برای بلندپروازی هستند.

چند ستاره هستند که هر جا باشند تلاش می‌کنند بهترین باشند. مهدی طارمی یکی از آنهاست. من زمانی در بوشهر مربی بودم و پدر مهدی طارمی کمک‌مربی من بود. قبلا گفته بودم که مهدی را من به تیم ملی جوانان معرفی کردم. همان روز اولی که او را دیدم فکر می‌کردم او بهترین بازیکن ایران خواهد شد. شاید تصور نمی‌کردم به پورتو برود، اما یقین داشتم که حتما می‌درخشد. من در مصاحبه‌های پیشین خود هم گفته بودم وقتی او را به تیم جوانان معرفی کردم حتی یک لحظه به منافع شخصی فکر نکردم. تنها چیزی که برایم اهمیت داشت ویژگی‌های فوتبالی مهدی طارمی بود که هر مربی را جذب می‌کرد.

هیچ‌کس نمی‌تواند طارمی را ببیند و جذب درخشش او و مهارت فوتبالی‌اش نشود؛ اتفاقی که این روزها نمی‌افتد و متاسفانه این یکی از همان دلایلی است که باعث شده دیگر کمتر بتوانیم در لیگ ایران ستاره بسازیم، چون دیگر همه به فکر منافع خود هستند و دلالی بسیار زیاد شده است. طارمی یقینا موفق است و جزو بازیکنانی است که برای بهتر شدن تلاش می‌کند. شنیدم اینتر هم یکی از مشتری‌های جدید اوست.

امیدوارم با پیشنهادهای عالی که از تیم‌های جدید و بعد از درخشیدن و گلزنی در جام جهانی دریافت کرده است، بهتر از این هم باشد و بهترین تصمیم را بگیرد. اینکه ما بازیکنی در سطح بین‌المللی داریم که بین چنین تیم‌هایی دست به انتخاب می‌زند مایه مباهات است و به عنوان مربی او، از این درخشیدن بی‌نهایت خوشحالم. اما یک حرف دیگر هم داریم؛ آقایان مسئول فوتبال! طارمی که مزد تلاش‌هایش را می‌گیرد، اما ما چند بازیکن دیگر مثل او تربیت کرده‌ایم که بتوانند لژیونر باشند و چنین تیم‌هایی آنها را بخواهند؟ مسئولیت‌های بسیاری داریم تا طارمی‌های بسیاری تربیت شوند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.