مخبر:دولت نگاه ویژه‌ای به البرز برای محرومیت زدایی دارد

معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت سیزدهم برای توسعه و محرومیت زدایی در مناطق مختلف از جمله استان البرز نگاه ویژه و عادلانه‌ای دارد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ استاندار البرز در این دیدار که با همراهی علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دفتر مخبر معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفت، ضمن تشریح مطالبات و نیاز‌های اساسی استان بویژه در زمینه سرانه‌ها و زیرساخت ها، خواستار نگاه ویژه دولت به البرز شد.

عبداللهی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ که طی جلسات متعدد و بازدید‌های مستمر احصا شده، نیاز این شهرستان‌ها در بخش‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، تامین آب و زیرساخت‌های مرتبط با آن، راه سازی و… را مطرح کرد.

او همچنین با ارائه طرح‌ها و برنامه‌هایی که حاصل خرد جمعی و نشست‌های تخصصی در استان محسوب می‌شود، مساعدت اعتباری و موافقت‌های ملی را درخواست کرد.

تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه کاره از جمله موضوعاتی بود که برای این شهرستان‌ها مورد انتظار است از این رو ضرورت دارد وزارتخانه‌های مربوطه با اهتمام ویژه‌ای همراهی داشته باشند.

در این نشست در خصوص احداث بیمارستان‌های شهر جدید مهستان، شهرستان چهارباغ، تامین اجتماعی هشتگرد، پلی کلینیک تخصصی شهر نظرآباد و ۳۲ تختی طالقان گفتگو شد.

تکمیل تونل جاده هشتگرد به طالقان، تامین اعتبار برای ایجاد دسترسی از بزرگراه غدیر ویژه شهرستان نظرآباد و شهرک‌های صنعتی، تکمیل متروی کرج به شهر جدید مهستان و واگذاری آن به متروی تهران، ایجاد شعبه بانک در محله شهرک وحدت و ینگی امام و شهرستان ساوجبلاغ، تامین اعتبار خط انتقال آب شرب از سد طالقان برای شهرستان‌های نظرآباد وطالقان، ارتقای تامین اعتبار تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان و رفع کبود بودجه و افزایش بودجه استان البرز ۱۴۰۲ از دیگر مطالباتی بود که مطرح شد.

استاندار البرز با بیان این که دیدار‌های مردمی و بازدید‌های میدانی از محله‌های استان ضمن ایجاد اشراف و تسلط بر موضوعات و مطالبات استان، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده بنابراین انتظار می‌رود نگاه ویژه ملی به جبران عقب ماندگی‌های استان، تداوم دهنده این روند شود.

مخبر معاون اول رئیس جمهوری نیز قول مساعد خود در خصوص اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات و کاستی‌های مطرح شده را اعلام کرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.