حیف که یکی از این دو تیم حذف می‌شود

فرانسه- انگلیس و مراکش- پرتغال؛ دو بازی جذاب در یک‌چهارم نهایی جام جهانی

در پایان بازی‌های امشب (شنبه) جام جهانی، چهره 4 تیم برتر مسابقات قطر مشخص خواهد شد و تیم‌های باقیمانده برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، رقابت‌های جام جهانی قطر به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود؛ حالا دیگر چیزی از بازی‌ها باقی نمانده و چشم روی هم بگذاریم مسابقات خاتمه یافته است. دو بازی باقیمانده از مرحله یک‌چهارم نهایی امشب برگزار می‌شود و تیم‌های صعودکننده به نیمه‌نهایی جمع‌شان تکمیل خواهد شد.

از بامداد یکشنبه فقط 4 تیم در مسابقات هستند و در انتظار معرفی فینالیست‌ها و سپس قهرمان رقابت‌های قطر خواهیم نشست. دو بازی شنبه قطعا مخاطبان زیادی را در سراسر جهان پای گیرنده خواهد نشاند. با هم به بررسی این دو بازی خواهیم پرداخت:

مراکش- پرتغال؛ شگفتی‌ساز مقابل تیم بی‌رونالدو

شاید خوش‌بین‌ترین هواداران فوتبال در سراسر جهان هم فکرش را نمی‌کردند مراکش تا جمع 8 تیم برتر جام جهانی بالا بیاید؛ آن هم بعد از غلبه بر تیم‌های بزرگی مثل بلژیک و اسپانیا. حالا شاگردان ولید الرکراکی با اعتماد به نفس بیشتری بازی‌ها را ادامه خواهند داد و قصد دارند به شگفتی‌سازی خود ادامه بدهند. مراکشی‌ها امشب پرتغال را در پیش دارند و با توجه به فراز و نشیب‌هایی که برزیل و اروپا تجربه کرده شاید بیش از قبل، به رسیدن به نیمه‌نهایی امیدوار باشند.

پرتغال اگرچه در بازی گذشته 6 گل به سوییس زد و یک برد ارزشمند را جشن گرفت، اما همه اتفاقات بعد از این بازی نگاه‌ها را به سمت کریس رونالدو جلب کرده است. ستاره پرتغالی‌ها در مسابقه با سوییس در پی فشارهای موجود از سوی طرفداران فوتبال نسبت به عملکردش، روی نیمکت نشست و همین موضوع واکنش‌های زیادی در پی داشت. ناراحتی رونالدو از نیمکت‌نشینی شایعات زیادی درباره او پدید آورد و حتی گفته می‌شد که او قصد ترک اردوی تیم ملی کشور خود را در روزهای گذشته داشته است. با این حال، رونالدو در اردوی تیم کشورش حضور دارد و البته که بازی کردن این ستاره مقابل مراکش در هاله‌ای از ابهام است.

حواشی موجود در اردوی پرتغالی‌ها قطعا بر بازی با مراکش تاثیرگذار است و شاید باعث شود یک شگفتی دیگر را شاهد باشیم و نماینده آفریقا به تاریخ‌سازی خود ادامه بدهد.

بازی مراکش و پرتغال از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار خواهد شد.

انگلیس- فرانسه؛ دوئل غول‌های قاره سبز

دو تیم قدرتمند اروپایی حاضر در جام جهانی طبق پیش‌بینی‌هایی که بسیاری از مخاطبان انجام دادند، در یک‌چهارم نهایی با هم روبه‌رو خواهند شد. صدرنشینان گروه‌های دوم و چهارم جام بیست و دوم با اقتدار تا 8 تیم برتر مسابقات جلو آمدند و چقدر حیف که شنبه‌شب یکی از آنها باید قطر را ترک کند.

انگلیس در مرحله قبلی از سد سنگال گذشت و فرانسه هم لهستان را از پیش رو برداشت. دو تیم مقتدر اروپا و جهان حالا در یک فینال زودرس قرار گرفته‌اند و قطعا ستاره‌های بزرگ این دو تیم هر کاری برای صعود تیم‌شان انجام خواهند داد.

فرصت نسبتا مناسبی که تیم‌های ششم و دوم رنکینگ فیفا برای آماده‌سازی بعد از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی داشته‌اند، می‌تواند بر جذاب‌تر شدن بازی تاثیرگذار باشد. دو تیمی که فوتبال هجومی و زیبایی را تاکنون به نمایش گذاشته‌اند و در همه بردها بیش از یک گل زده‌اند، برای این مسابقه برنامه‌ریزی کرده‌اند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به نیمه‌نهایی دریغ نخواهند کرد.

مسابقه انگلیس و فرانسه ساعت 22:30 شنبه‌شب در ورزشگاه البیت دوحه برگزار می‌شود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.