ترخیص 200 هزار سرم از بندر شهید رجایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضائی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مجتبی قهرمانی افزود: ترخیص این میزان سرم در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر ورود دستگاه قضائی به مسأله کمبود دارو و کمک به دولت در امر کنترل بازار امروز جمعه صورت گرفت.

او ادامه داد: با توجه به اخبار مربوط به کمبود سرم در مراکز درمانی و داروخانه‌های برخی از استان‌ها و درخواست صاحبان کالا برای ترخیص محموله بزرگ سرم موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، دستور ویژه قضائی برای ترخیص فوری این محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم صادر و در نتیجه آن، محموله یاد شده برای تأمین نیاز کشور به استان های مختلف ارسال شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مأموریت ویژه‌ای نیز به دادستان مرکز استان و قاضی ویژه بنادر و گمرکات داده شد تا با همکاری مسئولان بندر شهید رجایی بندرعباس و دیگر نهادهای متولی، ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای ترخیص یکسره و بدون هیچ‌گونه معطلی این محموله سرم، بر مراحل ارسال تا تحویل آن به مراکز درمانی نظارت کنند.

قهرمانی با بیان اینکه این دستور قضائی با توجه به نیاز فوری مراکز درمانی کشور به این اقلام دارویی صادر شده است، اضافه کرد: دستگاه قضائی در راستای وظایف ذاتی خود به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و صیانت از حقوق عمومی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.