درگیری خانواده سلطنتی با نتفلیکس

کیوسک، نگاهی به صفحه یک روزنامه های جهان جمعه 9 دسامبر 2022

دیلی میل می‌گوید این زوج پس از حمله  در سریال‌ مستند به خانواده سلطنتی متهم شده‌اند که می‌خواهند «سلطنت را ساقط کنند». این روزنامه گزارش می دهد که خودی های سلطنتی به ویژه از انتقادات به ملکه فقید ناراحت بودند.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ واکنش به سریال جدید دوک و دوشس ساسکس در نتفلیکس بیشتر صفحات اول جمعه روزنامه های انگلیس را دربرگرفته است. دیلی میل می‌گوید این زوج پس از حمله  در سریال‌ مستند به خانواده سلطنتی متهم شده‌اند که می‌خواهند «سلطنت را ساقط کنند». این روزنامه گزارش می دهد که خودی های سلطنتی به ویژه از انتقادات به ملکه فقید ناراحت بودند.

دیلی میل

واکنش به سریال جدید دوک و دوشس ساسکس در نتفلیکس بیشتر صفحات اول جمعه روزنامه های انگلیس را دربرگرفته است. دیلی میل می‌گوید این زوج پس از حمله  در سریال‌ مستند به خانواده سلطنتی متهم شده‌اند که می‌خواهند «سلطنت را ساقط کنند». این روزنامه گزارش می دهد که خودی های سلطنتی به ویژه از انتقادات به ملکه فقید ناراحت بودند.

تایمز

تایمز می‌گوید کاخ باکینگهام و نت‌فلیکس «بر سر سریال ساسکس» با هم درگیر شده‌اند، زیرا منابع به ادعاهایی که خانواده سلطنتی از اظهارنظر درباره این سریال خودداری کرده‌اند، پاسخ داده‌اند. این روزنامه می‌گوید یک منبع در کاخ گفته است که تنها روایتی که یک شرکت تولید مستند دریافت کرده ، قابل قبول نیست و کاخ قادر به تأیید آن نیست.

دیلی اکسپرس

به گزارش دیلی اکسپرس، خانواده سلطنتی از توهین‌هایی که شاهزاده هری در سری جدید این سریال می‌گوید، «عمیقاً ناراحت» هستند. این روزنامه می‌گوید دوک و دوشس همچنین با کاخ باکینگهام در مورد اینکه آیا آنها به اعضای خانواده سلطنتی حق پاسخ دادن به این مستند را می‌دهند یا خیر، مشاجره ایجاد کردند.

تلگراف 

به گزارش تلگراف، این مستند متهم به حمله به میراث ملکه فقید شده است؛پس از آنکه کشورهای مشترک المنافع با عنوان “امپراتوری 2” توصیف شدند. این روزنامه می‌گوید که منابع سلطنتی این توصیف را «هولناک و نادرست» خوانده  و گفتند که این توصیف برای ملکه «عمیقاً توهین‌آمیز» است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.