استقرار نیروهای اورژانس در میادین پرترد پایتخت

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران از امروز، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر شد.

به گزارش شهروند آنلاین از وبدا، یحیی صالح طبری افزود: در حال حاضر سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در میادین آزادی، شهرری و تجریش مستقر شده اند.

او اظهار داشت: شهروندان در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به نیروهای اورژانس مراجعه کنند تا به مشکل آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود، همچنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر، نیروهای اورژانس، شهروندان را به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.

به گزارش ایرنا و بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی کشور، تهران در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۳ روز کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و همه گروه‌ها را تجربه کرده و فقط ۵۵.۵ درصد روزها در حد پاک و قابل قبول بوده است.

مقایسه کیفیت هوای تهران از ابتدای سال تا ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال ۱۴۰۰ حاکی از آن است که در سال ۱۴۰۱، تهران چهار روز بسیار ناسالم و خطرناک داشته است.

همچنین تعداد روزهای ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای همه گروه‌ها ‌۱۱۳ روز بوده است؛ به عبارت دیگر فقط ۵۵.۵ درصد روزها در حد پاک و قابل قبول بوده است.

از سوی دیگر در سال ۱۴۰۰، روز بسیار ناسالم و خطرناک نداشتیم و مجموع روزهای ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس ۶۷ روز بوده است.

در این سال، ۷۴.۵ درصد روزها در حد پاک و قابل قبول بوده است.

‌تعداد روزهای پاک و سالم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۵۰ روز کاهش داشته است.

کیفیت هوای تهران هم‌اکنون با شاخص ۱۵۱ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد و سازمان هواشناسی در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر کرده است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.