کشف ۸ تن تریاک،حشیش وشیشه در یک روز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد موفق به کشف هشت تن انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته شدند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ سردار مجید کریمی اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی خستگی‌ناپذیر و پر تلاش فرماندهی انتظامی استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ادامه داد: ماموران انتظامی استان‌های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات غافلگیرانه طی ۲۴ ساعت، هشت تن انواع مواد مخدر، از نوع تریاک، شیشه، حشیش را کشف و ۴۲ قاچاقچی را دستگیر کردند که دستگیری سایر رابطان و عوامل نیز در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در این عملیات‌ها مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل پنج قبضه سلاح نیمه سنگین، ۱۵ قبضه سلاح سبک، ۶ دستگاه بی سیم و ۴۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.