خاندان رونالدو، اشک سانتوس را درآوردند!

گریه‌های کریس بی‌جواب نماند

اعضای خانواده کریس رونالدو بعد از حذف پرتغال حملات عجیبی به سرمربی این تیم انجام دادند که البته بی‌نتیجه هم نماند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، حذف ناباورانه پرتغال از جام جهانی و در پی آن اشک‌های کریس رونالدو که بند نمی‌آمد، باعث موضع‌گیری‌های تند خانواده ابرستاره فوتبال به سانتوس، سرمربی پرتغال شد. سانتوس در دو بازی آخر پرتغال در مرحله حذفی مقابل سوییس و مراکش رأی به نیمکت‌نشینی رونالدو داد و خیلی‌ها همین مساله را عامل شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌دانند.

رونالدو در دقیقه 51  دیدار مقابل مراکش برای جبران گل خورده پرتغال به زمین آمد، اما تلاش او در آخرین جام جهانی دوران بازی‌اش بی‌ثمر بود و موقعیت‌هایی که ساخت، تبدیل به گل نشد و در گلزنی هم بدشانس بود تا در نهایت با تلخ‌ترین اتفاق ممکن، دو نیمکت‌نشینی متوالی و حذف از جام جهانی، با این رقابت‌ها وداع کند.

کریستیانو رونالدو که پس از سوت پایان بازی در زمین با چشمانی اشکبار دیده شد، از تونل استادیوم الثمامه تا رختکن هم به شدت با گریه حرکت می‌کرد که تصاویر او به ثبت رسید. بلافاصله بعد از این اتفاقات حملات اعضای خانواده کریس به سرمربی پرتغال شروع شد. ابتدا شریک زندگی او در اینستاگرام شخصی‌اش با انتشار عکس اشک‌های کریس نوشت: «امروز دوستان و مربی تو تصمیم بدی گرفتند. آن دوستانی که برای آنها از کلمات تحسین‌آمیز استفاده می‌کنی. نمی‌توانید بهترین بازیکن دنیا را دست کم بگیرید. نمی‌توانیم بهترین سلاح را در اختیار کسی قرار دهیم که لیاقتش را ندارد. زندگی به ما درس می‌دهد. امروز ما نباختیم بلکه یاد گرفتیم. کریستیانو ما تو را تحسین می‌کنیم.»

این پایان ماجرا نبود؛ فرزند بزرگ رونالدو استوری گذاشت و روی عکس سانتوس ضربدر قرمز رنگ کشید. همچنین خواهر رونالدو این‌گونه علیه سانتوس موضع گرفت: «منتظر فهرست مقصرهای این شکست هستم. تحلیلگران باهوش (رسانه‌های ورشکسته) پرتغال باید نگران شغل‌شان باشند. چقدر برای تیم ملی غمگینم که حالا باید سرش را بالا بگیرد و به راهش ادامه بدهد … فقط خدا همه چیز را می‌داند. گریه تو (کریس) قلب من را می‌شکند. در نهایت این ما هستیم. این من هستم و غرورم که در هم شکست. داستانی که برادرم نوشت، داستان تلاش و افتخار. ما با تو هستیم برادر، تا لحظه مرگ.»

این واکنش‌ها البته سبب شد سانتوس هم جملاتی را بر زبان بیاورد و لب به پاسخگویی بگشاید. او گفته است: «از اینکه رونالدو را در ترکیب اصلی مقابل مراکش نگذاشتم پشیمان نیستم.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.