قهرمان المپیک سودای بازگشت در سر دارد

کیانوش رستمی: برای خودم و کشورم خوشحالم

کیانوش رستمی به عنوان قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو کارش را از سر گرفته و امیدوار است در مسابقات آینده دوباره افتخار بیافریند.

به گزارش شهروندآنلاین، کیانوش رستمی پس از مدت‌ها دوری از مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری، از بازی‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که در بوگوتا کلمبیا در حال برگزاری است به عرصه رقابت‌ها بازگشت. رستمی در این تورنمنت در وزن المپیکی ۸۹ کیلوگرم وزنه زد که با رکورد ۱۷۴ کیلوگرم در یک ضرب نقره گرفت. در دو ضرب با ۲۰۶ کیلوگرم پنجم شد و در مجموع با رکورد ۳۸۰ کیلوگرم چهارم شد و در یک قدمی کسب مدال مجموع متوقف شد.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در مورد نرسیدن رستمی به مدال مجموع نوشت: «وزنه‌بردار چین در دو ضرب رکورد ۲۱۵ کیلوگرم را ثبت کرد و توانست مجموع خود را به ۳۸۱ کیلوگرم برساند و بالاتر از کیانوش رستمی قرار گرفت و مدال برنز مجموع را به دست آورد.»

رستمی نیز که امیدوار است در آینده‌ای نزدیک دوباره به روزهای اوج خود برگردد، درباره بازگشتش به وزنه‌برداری گفت: «بعد از دو ماه تمرین شدید احساس خوبی دارم و برای خودم و کشورم خوشحال هستم.»

کیانوش رستمی در مسابقات انتخابی المپیک توکیو نتوانست سهمیه بگیرد و به همین علت حذف شد. او به دلیل اختلافاتی که با علی مرادی، رئیس پیشین فدراسیون پیدا کرده بود، مدت زیادی دور از اردوها ماند و حالا با تغییرات ایجادشده در بدنه فدراسیون و همچنین کادرفنی تیم‌ملی دوباره امید دارد بتواند مدال‌های خوش‌رنگی را مانند گذشته به دست بیاورد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.