نزاع خروس ها و پلیس ها

دو خروس جنگی دستگیر شدند

یک افسر ارشد پلیس فیلیپین در جریان یورش ماموران این نیرو به محل برگزاری نبرد خروس ها به دنبال حمله یکی از این پرندگان کشته شد.

 

شهروند آنلاین: به گزارش دیلی میل یک افسر پلیس فیلیپین در حمله به یک مبارزه خروس غیرقانونی پس از بریده شدن شریان استخوان ران خود توسط مهمیزک فلزی بسته شده به پای یک خروس کشته شد.

مبارزه با خروس یک ورزش خونی محبوب در مجمع الجزایر است که در آن شرط بندی می شود نتیجه یک جنگ – اغلب به مرگ – بین دو پرنده رنگارنگ است.طی شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از تجمع جمعیت گسترده و شیوعآن ، این مسابقات ،همراه با سایر رویدادهای ورزشی و فرهنگی ممنوع شده است.حادثه عجیب دوشنبه در استان مرکزی سامر شمالی زمانی اتفاق افتاد که ستوان کریستین بولوک هنگام جمع آوری مدارکی از این حادثه غیرقانونی ، خروس جنگی را برداشت.سرهنگ آرنل آپود ، فرمانده پلیس استان ، به خبرگزاری فرانسه گفت كه تیغه نصب شده به پای خروس به ران چپ او برخورد كرده و خونریزی كرده است.آپود گفت: “این یک حادثه ناگوار و یک بدشانسی بود که نمی توانم توضیح دهم.”

بوبوت گارسیا ، علاقه مند به جنگ خروس فیلیپینی ، در هنگام دوئل در روستای Puerto Princesa واقع در جزیره پالاوان در غرب فیلیپین ، خروس جنگی خود را راهنمایی می کند.

“وقتی برای اولین بار به من گزارش شد باورم نمی شد. این اولین بار در 25 سالی است که من پلیس هستم و یک مرد را به دلیل مهمیزک فلزی بسته شده به پای یک خروس از دست می دهم. ”

آپود اضافه کرد ، سه نفر دستگیر شدند و دو خروس جنگی همراه با دو دسته خار در حمله در شهر سن خوزه که بولوک رئیس پلیس بود دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.