3 کشته در حادثه دلخراش رانندگی / وانت نیسان پودر شد

بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان متاسفانه 3 نفر جان باختند و یک تن نیز مصدوم شد

به گزارش شهروند آنلاین؛رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان سه نفر جان باختند و یک تن نیز مصدوم شد.

سرهنگ عیسی گوهری شامگاه چهارشنبه در این رابطه اظهار داشت: ️دقایقی قبل یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر ۱۴ محور سنندج به مریوان با هم برخورد کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزئی با آن از پهلو برخورد می کند، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می کند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان افزود: بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر شدند که متاسفانه به علت شدت تصادف، راننده و سرنشین وانت نیسان و راننده تویوتا لندکروزر فوت می کنند و سرنشین لندکروزر نیز مصدوم می شود.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه علت تصادف تجاوز به چپ راننده تویوتا لندکروزر تشخیص داده شده است، یادآور شد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب پرهیز و ضمن رعایت سرعت مطمئنه و از انحراف به چپ جدا خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای شهروندان نباشیم./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.