لیگ برتر فوتبال دوباره به تعویق می‌افتد؟

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفته تعداد مبتلایان در روزهای آینده تکلیف لیگ فوتبال را مشخص می‌کند

احتمال تعویق دوباره شروع مسابقات لیگ برتر بیستم وجود دارد و این مسأله تا روزهای بعد مشخص می‌شود.

با اینکه قرار بود رقابت‌های لیگ بیستم از تاریخ دهم آبان ماه شروع شود، اما ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با توجه به شیوع گسترده کرونا تصمیم گرفت مسابقات را از شانزدهم آبان ماه شروع کنند. این تصمیم نیز نهایی شد و سازمان لیگ برنامه جدید را اعلام کرد.

اما حالا شایعاتی درباره تعویق دوباره مسابقات فوتبال در کشور وجود دارد. محمداسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در این‌باره گفته است: «با در نظر گرفتن همه جوانب به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم می‌توانند از شانزدهم آبان لیگ برتر بیستم را آغازکنند و قطعا فدراسیون فوتبال هم بهترین برنامه‌ریزی را در این‌باره انجام خواهد داد.»

او افزود: «درباره تعویق دوباره مسابقات چیزی مشخص نیست. با توجه به اینکه ارزیابی‌های ما روزبه‌روز است، باید ببینیم در ادامه، وضعیت مبتلایان به کرونا و همین‌طور تعداد فوتی‌ها سیر نزولی خواهد داشت یا خیر. احتمال هر چیزی وجود دارد، اما در شرایط فعلی، لیگ برتر فوتبال می‌تواند در همان تاریخ اعلام‌شده برگزار شود.»

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه تصمیماتی درباره ادامه لیگ گرفته می‌شود؛ مسأله مهم این است که اکثر باشگاه‌ها مخالف تعویق مسابقات هستند و باید دید نظر مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در این‌باره چیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.