لوزه سردار ورم کرده، اما کرونا ندارد

رسانه‌های روسیه اعلام کردند مهاجم ایرانی زنیت کرونا ندارد و لوزه او تورم پیدا کرده است

با انجام آزمایش‌های مختلف مشخص شد که سردار آزمون به ویروس کرونا مبتلا نشده و نیازی به قرنطینه او در روسیه نیست.

چند روز قبل بود که در کمال ناباوری نام سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی ایران در بازی آخر تیم زنیت سنت پترزبورگ در لیگ روسیه قرار نگرفت تا شایعات مختلفی درباره او مطرح شود. بعد از بررسی‌ها مشخص شد که گلوی سردار آزمون دچار درد شدید شده و به همین علت پزشکان تیم زنیت او را مشکوک به کرونا تشخیص دادند و قرنطینه‌اش کردند.

بعد از یکی، دو روز معاینات و آزمایش‌های پزشکی دقیق از این فوتبالیست ایران به عمل آمد و حالا مشخص شده که سردار آزمون مبتلا به ویروس کرونا نیست.

سایت SID روسیه درباره سردار آزمون نوشته است: «سردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال ایران در بازی اخیر تیمش غایب بود و به گمان اینکه او دچار کرونا شده است، قرنطینه شد. با این حال بعد از مداوا مشخص شد که سردار آزمون دچار ورم لوزه شده است و کرونا ندارد.»

ابتلانشدن آزمون به ویروس کرونا خبر خوبی برای فوتبالدوستان ایرانی است. البته تورم لوزه سردار هم شدید است و او فعلا قادر به همراهی تیمش در لیگ روسیه نیست. بر این اساس مهاجم ایرانی در کنار مالکوم دیگر ستاره تیم زنیت نمی‌توانند زنیت سن‌پترزبورگ را در بازی برابر بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.