آغاز مذاکره برای افزایش حقوق پرستاران اعتصابی انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان جمعه 16 دسامبر 2022

گاردین می‌گوید ریشی سوناک تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارد تا مذاکرات پرداخت به پرستاران اعتصابی را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ چهار وزیر سابق محافظه‌کار از نخست‌وزیر و وزیر بهداشت استیو بارکلی درخواست کرده‌اند تا از سازمان بررسی حقوق و دستمزد شبکه بهداشت و درمان ملی انگلیس بخواهند افزایشی را که در ماه فوریه پیشنهاد کرده بود، مجدد بررسی کند.

تایمز

تایمز نوشته خودی‌های سلطنتی می‌گویند ممکن است راه بازگشتی برای برادران وجود نداشته باشد. اما یک منبع به روزنامه می‌گوید که شاهزاده هری به گرمی در مورد پادشاه چارلز صحبت کرد و نشان داد که احساسات او نسبت به پدرش ممکن است نرم شود.

گاردین 

گاردین می‌گوید ریشی سوناک تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارد تا مذاکرات پرداخت به پرستاران اعتصابی را آغاز کند. این روزنامه خاطرنشان می‌کند که چهار وزیر سابق محافظه‌کار از نخست‌وزیر و وزیر بهداشت استیو بارکلی درخواست کرده‌اند تا از سازمان بررسی حقوق و دستمزد شبکه بهداشت و درمان ملی انگلیس بخواهند افزایشی را که در ماه فوریه پیشنهاد کرده بود، مجدد بررسی کند. این روزنامه همچنین به ادای احترام به چهار کودکی می‌پردازد که پس از سقوط از یخ در دریاچه‌ای در سولیهول جان خود را از دست دادند.

دیلی‌میل 

دیلی‌میل اظهارات هری در مستند نتفلیکس را «هجوم وحشیانه» به ویلیام و شاه چارلز می‌خواند. تصویر اصلی این روزنامه مربوط به شاهزاده و پرنسس ولز به همراه فرزندان‌شان، شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت است که پنجشنبه شب برای مراسم سرود در کلیسای وست مینستر آمده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.