کل فوتبال حامی مدیر محروم و علیه فدراسیون!

بعد از انتشار خبر محرومیت سعید آذری، شاهد اعتراضات گسترده‌ای به فدراسیون بودیم

کمیته اخلاق مدیرعامل فولاد خوزستان را محروم کرده، اما با واکنش‌های تندی از سوی اهالی فوتبال مواجه شده است.

عصر روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال خبری را روی سایت خود منتشر کرد مبنی بر اینکه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با  دستور موقت کمیته اخلاق محروم شده است. دلیل این محرومیت از سوی کمیته اخلاق اعلام نشد، اما گویا به خود آذری که جزو مدیران باسابقه و موفق در حوزه فوتبال به حساب می‌آید، ابلاغ شده است.

مدیرعامل فولاد در توضیح علت این ماجرا، انتقاد از فدراسیون فوتبال در مقاطع مختلف از جمله بی‌سروسامانی این مجموعه و برخی تصمیمات عجیب مانند بازگرداندن اصفهانیان به کمیته داوران و همین‌طور نقش منفعل این فدراسیون در شکل‌گیری تجمعات هواداری مقابل مجلس را برشمرده است. به گفته آذری، مسئولان کمیته اخلاق مصاحبه‌های او را تشویش اذهان عمومی تشخیص داده‌اند و قرار است برای دفاع از خود در این کمیته شرکت کند.

آذری که قبلا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بود و هم‌اکنون در فولاد خوزستان فعالیت می‌کند، در کمتر از چند ساعت شاهد حمایت اهالی فوتبال از خودش در واکنش به حکم کمیته اخلاق بود. در واقع کمیته اخلاق که قصد داشت با محرومیت آذری جلوی انتقادات را بگیرد، سه‌شنبه شب و صبح چهارشنبه با شدیدترین انتقادها به علت صدور این حکم مواجه شد.

تنها بازیکنان فولاد نبودند که با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از مدیرعامل باشگاه‌شان حمایت کردند؛ بلکه هواداران تمام تیم‌های لیگ برتری و چهره‌های شناخته فوتبال از جمله علی کریمی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و … طی چندین ساعت گذشته به انتقاد از این حکم پرداختند و آن را محکوم کردند.

به نظر می‌رسد انتقادات از فدراسیون فوتبال و عملکردش در سالیان اخیر به اوج خود رسیده و طولانی‌شدن دوره سرپرستی بهاروند که دست‌نشانده فدراسیون قبلی با مدیریت مهدی تاج است، حوصله فوتبالی‌ها را سر برده است.

از طرفی صدور چنین حکمی به علت انتقاد از عملکرد مسئولان فوتبال، همه را به یاد این مسأله انداخته که کمیته اخلاق چرا به پرونده‌های جدی‌تر و تخلفات مالی مدیران فدراسیون از جمله همین ماجرای قرارداد ویلموتس ورود نمی‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.