پیام تسلیت آیت الله سیستانی در پی درگذشت آیت الله حاج سید محمد صادق روحانی

آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق، درگذشت «آیت الله حاج سید محمد صادق روحانی» از علمای حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش شهروند آنلاین، در پیام تسلیت آیت الله سیستانی آمده است: ارتحال عالم ربانی فقیه عالیقدر آیت الله آقای حاج سید محمد صادق حسینی (رضوان الله علیه) را به آستان مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و به حوزه علمیه قم و به بستگان گرامی و دیگر علاقه مندان محترم آن فقید سعید تسلیت عرض می‌کنم.

آن بزرگوار سال‌های طولانی از عمر شریفشان را در تعلیم و تربیت طلاب و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) سپری و زحمات بسیاری را تحمل کردند و آثار علمی ارزنده‌ ای را از خود به یادگار گذاشتند.

از درگاه حضرت احدیت (جلت آلاؤه) جبران این خسارت بزرگ و علو درجات این فقید والامقام را خواستارم و برای عموم بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم؛ و لا حول ولا قوة بالله العلی العظیم

«آیت الله حاج سید محمد صادق روحانی» در غروب جمعه ۲۵ آذر دار فانی را وداع گفت.

این فقیه بزرگ از شاگردان آیت الله العظمی حاج سید ابوالقاسم خویی (ره) و آیت الله العظمی آقای سید محمد حسین طباطبایی بروجردی (ره) بود که در سن ۱۴ سالگی و به تأیید مکتوب اساتیدشان به درجه اجتهاد رسیده بود.

آیت‌الله سید محمد صادق روحانی دارای ده‌ها جلد تألیف به زبان‌های عربی و فارسی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کتاب فقه‌الصادق است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.