معاملات فردایی و کاغذی در اتوبوس!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۱۰۰ دلال و سوداگر ارزی در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: این افراد علاوه بر اینکه دلال بودند اقدام به معاملات فردایی و کاغذی در اتوبوس یا مینی‌بوس هم می‌کردند.

به گزارش شهروند آنلاین،سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای شصت و یکمین مرحله از طرح رعد با اشاره به وضعیت بازار ارز و اقدامات پلیس در این زمینه گفت: پلیس اقدامات خود در این حوزه را با هماهنگی بانک مرکزی انجام می‌دهد و همانطور که مردم نیز مطلع‌اند پلیس بار‌ها طرح‌های مختلفی را در این حوزه به اجرا درآورده است.

او ادامه داد: در یک ماه گذشته نیز بنا به درخواست بانک مرکزی تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی برای مبارزه با سوداگران ارزی و دلالان از سوی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به اجرا درآمد.

سردار رحیمی افزود: در راستای اجرای همین طرح‌ها نیز در یک ماه اخیر بیش از ۱۰۰ دلال و سوداگر ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در همین هفته گذشته نیز یک باند فعال در این زمینه شناسایی و منهدم شد، گفت: این باند معاملات صوری،فردایی و کاغذی خود را در اتوبوس، مینی‌بوس و … انجام داده و در نتیجه اقدامات آنان، قیمت ارز افزایش پیدا می‌کرد.

سردار رحیمی افزود: اجرای طرح‌های پلیس برای مقابله با دلالان ارزی و سوداگران ارزی همچنان ادامه خواهد داشت و پلیس با قوت و جدیت با این افراد برخورد خواهد کرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.