مست عشق آخر تابستان روی پرده می‌آید؟

شمس و مولانا در متن درگیری و جنجال

تهیه‌کننده ترکیه‌ای فیلم «مست عشق» بر ادعای آماده‌شدن و اکران این فیلم که درباره رابطه شگفت‌انگیز شمس و مولانا ساخته شده، پای می فشارد، درحالی که تهیه‌کننده ایرانی مدعی است این موضوع مبنای قانونی ندارد.

شهروندآنلاین: ظاهرا ترک‌ها که توانسته‌اند مولانا را به نفع خود مصادره کنند، این تصمیم را درباره فیلم «مست عشق» هم دارند و می‌خواهند دست کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی این فیلم را از پروژه کوتاه کنند.

در شرایطی که در پاسخ ادعای تهیه‌کننده ترکیه‌ای فیلم «مست عشق» مبنی بر آماده‌شدن و نمایش این فیلم تا پایان تابستان، تهیه‌کننده ایرانی و البته حسن فتحی، کارگردان فیلم گفته‌اند که «این ادعا مبنای قانونی ندارد و طرف ترک نمی‌تواند به تنهایی درباره اکران فیلم تصمیم بگیرد»؛ تهیه‌کننده ترکیه‌ای فیلم اما قصد پافشاری بر ادعایش را دارد و می‌خواهد فیلم را به تنهایی به فرجام برساند.

روز گذشته در صفحه فیلم «مست عشق» پستی گذاشته شد که یک بار دیگر بر این ادعا تاکید داشت که «تا پایان تابستان مست عشق آماده نمایش می‌شود»!
و این یعنی که تلاش‌های حسن فتحی و تهیه‌کننده ایرانی نتیجه نداده و طرف ترکیه‌ای همچنان بر خواسته‌اش اصرار دارد.

در حالی که این روزها در رسانه‌های سینمایی پرونده فیلم «مست عشق» تبدیل به خبر اول شده و رسانه‌ها اخبار و شایعات زیادی درباره این فیلم، سرمایه‌گذار واقعی آن (که در زندان است)، کشمکش طرفین ایرانی و ترکیه‌ای برای تعیین تکلیف فیلم و البته افشاگری سرمایه‌گذار ترک درباره برخورد عجیب گروه سازنده با آنها و کندی بی‌سابقه گروه سازنده فیلم منتشر می‌کنند، اما صفحه اصلی فیلم خود را از این درگیری‌ها دور نگه داشته و تنها مواضع تهیه‌کننده ترکیه‌ای را منعکس می‌کند.

در این میان روز گذشته صفحه رسمی این فیلم که با سروصدا و تبلیغات زیاد افتتاح شد، یک بار دیگر نوشت که مست عشق تا پایان تابستان آماده اکران خواهد شد. این صفحه حتی بیانیه تهیه‌کننده ایرانی و حسن فتحی را هم بازتاب نداده است!

گفتنی است که طرف ترکیه‌ای ادعا می‌کند حسن فتحی در فیلمبرداری فیلم مست عشق بسیار کند و غیرحرفه‌ای عمل کرده و در حالی که ۷۰ ساعت فیلمبرداری کرده، اما هنوز چند سکانس از فیلم فیلمبرداری نشده است. آنان همچنین ادعا دارند در ماه‌های اخیر فتحی به درخواست‌های مکررشان برای حضور در جلسات تدوین فیلم اعتنا نکرده است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.