سلاجقه: اجازه «گتوند دوم» را نمی‌دهیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه سد چمشیر فعلا آبگیری نمی شود، گفت: قبلا هم اعلام کرده‌ایم که اجازه گتوند دوم را نمی دهیم و مواضع ما همین است تا راستی آزمایی درباره این سد انجام شود

به گزارش شهروند آنلاین؛ علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نظر این سازمان درباره سد چمشیر گفت: کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت نیرو در حال بررسی موضوع به صورت میدانی هستند و نتایج آن که مشخص شود، درباره سد چمشیر تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره دو توله یوز پیدا شده نیز اظهار داشت: این دو توله یوز وضعیت خیلی مناسبی دارند و در حال مدیریت و محافظت در زادگاه خود هستند و با توجه به اینکه در دو هفته اول از مادر خود تغذیه شدند، خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. انشاالله در آینده در منطقه خودشان رها خواهند شد.

وی در رابطه با اینکه مقصر اصلی آلودگی هوا در کلان شهرها چه کسانی هستند، گفت صنایع متحرک اعم از فرسوده، دارای سوخت ناقص و با مصرف سوخت بالا و همچنین ترددهای تک سرنشین از عوامل اصلی آلودگی هوا هستند.

رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: مصرف آلایندگی نیروگاه‌ها نسبت به صنایع متحرک کمتر است به لحاظ اینکه در یک بازه زمانی حجمی را وارد هوا می‌کنند./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.