مسی، بوئنس‌آیرس را منفجر کرد

بزرگ‌ترین استقبال تاریخ از قهرمانان شکل گرفت

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ آرژانتین به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ملی دنیا با قهرمانی خود در جام جهانی صدها میلیون نفر را در سراسر جهان خوشحال کرد. در چنین شرایطی پیش‌بینی می‌شد استقبال مردم این کشور از قهرمان‌های خود در بوئنس‌آیرس هم پرتعداد باشد، اما اینکه جمعیتی حدود 5 میلیون‌ به خیابان‌ها بروند، کمی عجیب به نظر می‌رسید.

چنین جمعیتی هرگز در هیچ جشن قهرمانی در آرژانتین دیده نشده و این در حالی است که این کشور با جشن‌های خیابانی و حضور پرشمار مردم در خیابان غریبه نیست. با این حال  20 دسامبر 2022 در واقع رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید و مردم این کشور بار دیگر ثابت کردند که فوتبال برای آنها در چه جایگاهی قرار دارد و از چه ارزشی برخوردار است.

این جمعیت به حدی زیاد بود که بسیاری آن را به فرشی روان در سطح شهر بوئنس‌آیرس تشبیه کردند که آماده انجام هر کاری از جمله داد زدن، پریدن، بالا رفتن و آواز خواندن برای ابراز قدردانی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین بود؛ تیمی که بزرگ‌ترین شادی ممکن را پس از سال 1986 برای آنها به ارمغان آورد.

در این جشن، اتوبوس تیم آرژانتین با همراهی چندین ماشین و موتور پلیس سعی داشت وارد جمعیت شود و این کار با توجه به فشردگی و تجمع بیش از حد با احتیاط بسیار و سرعت کم انجام می‌شد. قرار بود آنها به میدان اصلی شهر بروند، اما این اتفاق غیرممکن بود و کاروان بازیکنان آرژانتین پس از سه ساعت حتی به خیابان منتهی به این میدان هم نرسید و این در حالی بود که به نظر می‌رسید جمعیت همچنان در حال اضافه شدن است.

در همین لحظات بود که هواداری از روی پل داخل اتوبوس سر باز حامل بازیکنان پرید و مصدوم شد و همزمان زنی که کنار اتوبوس بود زمین خورد و استخوان زانویش شکست تا آژیر خطر برای مقامات پایتخت آرژانتین به صدا درآید. البته گفته می‌شود مصدومان جشن بیشتر از این تعداد بوده‌اند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.