تعویض روی نیمکت نفت؛ اَشکش جای مهاجری!

مسجدسلیمان نمی‌خواهد سقوط کند

رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست برابر فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر، از هدایت این تیم جنوبی استعفا داد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، رضا مهاجری، سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، از ادامه همکاری با این تیم استعفا کرد؛ این درحالی است که پیشتر مدیرعامل این باشگاه از حمایت قاطع از این مربی خبر داده بود، اما مهاجری ضمن استعفا اعلام کرد که هیات‌مدیره می‌تواند با دست باز جایگزین او را برای ادامه رقابت‌ها انتخاب کند.

او که پس از شکست برابر فولاد، انتقادهای تندی نسبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مطرح کرده بود، در نشست خبری پس از مسابقه در برابر این تیم، صحبت‌هایش را به این شکل شروع کرد: «قبل از اینکه به باشگاه فولاد برد را تبریک بگویم، جا دارد به مدیر کل تربیت بدنی بابت تعهدی که به این تیم دارند، تبریک بگویم. من بارها گفته‌ام مسیری که ما می‌رویم، مسیر خوبی نیست. این روزها را می‌شد پیش‌بینی کرد‌. روز اولی که ما تیم را بستیم، تمام مشکلات این تیم را می‌دانستیم، اما مدیران این باشگاه فقط به ما قول دادند که هیچ مشکل مالی نخواهیم داشت، ولی ما حدود دو هفته قبل، پرداختی بازیکن را به 30 درصد رسانده‌ایم.»

گفته می‌شود که ابراهیم اَشکش که رکورد شگفت‌انگیز 31 بازی بدون شکست را در کارنامه خود با هدایت استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول به ثبت رسانده بود، جایگزین رضا مهاجری در تیم نفت مسجدسلیمان خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب 9 امتیاز طی 12 هفته‌ گذشته در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ، هفته آینده باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.