قهر دوطرفه یحیی و لوکادیا

گل‌محمدی بهترین گلزن لیگ را کنار می‌گذارد؟

یحیی گل محمدی: شاید ما دیگر لوکادیا را نخواهیم، نظر درویش در این خصوص مهم است.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، یک روز پیش از برگزاری شهرآورد نودونهم، خبر رفتن لوکادیا از ایران، مهاجم گلزن سرخپوشان، هواداران این تیم را به شدت نگران کرد، اما بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره این دربی نیز با نتیجه 2-2 به اتمام رسید تا در روزی که پرسپولیس شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت و لوکادیا نیز اردوی این تیم را به مقصد کشورش ترک کرده بود، گولسیانی با دبل در این مسابقه جور مهاجمان تیمش را بکشد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پس از شهرآورد تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت لوکادیا گفت: «اطلاعی ندارم که این بازیکن چرا رفت و اصلا دوباره باز خواهد گشت یا خیر، اما اگر لوکادیا به ایران برگردد، شاید ما دیگر از حضور او استقبال نکنیم، چراکه او در مهم‌ترین دیدار فصل که تعیین‌کننده‌ صدرنشینی در لیگ بود، ما را تنها گذاشت اما در هر صورت نظر آقای درویش نیز مهم است، زیرا پای منافع باشگاه در میان است.»

او ادامه داد: «اگر بخواهیم تمام فکر و ذکرمان این باشد که دو مهاجم را از دست داده‌ایم، بازی‌های بعدی را هم از دست خواهیم داد. کار سخت‌تر است و بالاخره داشتن فوروارد خوب مثل لوکادیا که آقای گل لیگ بود، خیلی می‌توانست به روند و سیستم هجومی تیم کمک کند، ولی سعی می‌کنیم با تمرین‌ها و ایجاد موقعیت‌های بیشتر خلأ نبود لوکادیا را جبران کنیم.»

با این تفاسیر، باید دید تکلیف این مهاجم هلندی چه می‌شود. او فعلا در ایران نیست و قصدی هم برای بازگشت ندارد. با این حال، پرسپولیس هم از مواضع خود در این‌باره عقب نمی‌کشد.

 

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.