۹۰۰ هزار فرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی شدند

وزیر آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی رتبه‌بندی معلمان، ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ارتقای شایستگی‌های معلمی و رقابت در نظام تعلیم و تربیت است که ۹۰۰ هزار فرهنگی در کشور مشمول این طرح شدند

به گزارش شهروند آنلاین؛«یوسف نوری» روز پنجشنبه در جمع فرهنگیان شهرستان کنگاور در سرسرای علامه طباطبایی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم این دیار، اظهار داشت: این توفیق را داشتم که با شهید غلامحسین تکلو که از شهدای شاخص فرهنگی این شهرستان است هم کلاس باشم.

او افزود: اشتراک مهم من و مردم این منطقه زبان کُردی است، چرا که زبان؛ اصلی ترین مولفه هویت و اصالت هر انسانی است.

وی با اشاره به اثر ارزشمند معبد آناهیتا در کنگاور به عنوان بزرگترین تک بنای سنگی کشور، اظهار کرد: خدا پرستی و یکتاپرستی از دیرباز همواره در این مملکت وجود داشته که با رسالت دین مبین اسلام عبودیت و بندگی در این کشور جاری و ساری شد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد: یکی از رسالت های مهم ما نیز آموزش و تعلیم فرزندان این سرزمین با مفاهیم و اصول دین اسلام است.

نوری در ادامه با اشاره به لزوم اجرای دقیق سند تحول بنیادین در کشور تاکید کرد: یکی از مولفه های اصلی اجرای سند، اجرای طرح تبه بندی معلمان بود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از اجرای طرح رتبه بندی ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان و ایجاد رقابت در نظام تعلیم و تربیت است.

او با اشاره به اینکه سقف اعتباری برای اجرای طرح رتبه بندی مشخص شده و اجرای آن نیز آغاز شد، بیان کرد: فرهنگیان بازنشسته شهریور ماه سال ۱۴۰۰ که مطالبه مردم کنگاور نیز بود، مشمول این طرح خواهند شد.

نوری در خاتمه به بیمه همکاران فرهنگی خود در کشور اشاره کرد و افزود: بیمه دانا طرف قرارداد وزرات آموزش و پرورش است که شاهد یک رویداد بزرگ ملی در حوزه خدمات رسانی بیمه‌ای به وزارت آموزش و پرورش هستیم.

در این جلسه نماینده های جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته ها مطالبات خود را مطرح کردند.

یوسف نوری پیش از این جلسه بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان کنگاور حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، فرماندار کنگاور، امام جمعه موقت این شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین و شورای اداری وزیر آموزش و پرورش را همراهی کردند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.