مشاور رییس‌جمهور: دولت با تمام قوا درحال جبران عقب‌ماندگی‌های قبل است

عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور با بیان اینکه عاملان وضعیت کنونی حالا مطالبه گر شده اند تاکید کرد: امروز دولت انقلابی با تمام قوا درحال جبران عقب ماندگی های دولت قبل است.

به گزارش شهروندآنلاین؛ حجت الاسلام محمد ابوالقاسمی عصر جمعه در مراسم نخستین سالروز درگذشت سرباز اسلام حاج حسین اسماعیلی بیگی در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان افزود: رهبری هشت سال تاکید کردند اقتصاد کشور را به برجام پیوند ندهید و هشت سال بر استفاده از توان داخلی تاکید کردند اما هشت سال کشور را در حالت دودلی قرار دادند و ببینید شرطی شدن اقتصاد به برجام چه خسارت ها که نداشت.

وی یادآور شد: وقتی در هشت سال، هر سال بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار خانه که تکلیف دولت بود ساخته نشد این مشکل جوانان برای چیست و چه کسی مقصر است؟؛ آیا اسلام و جمهوری اسلامی مقصر هستند یا کسانی که باید به وظیفه خود عمل می کردند و نکردند؟

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز رییس جمهور محبوب ما فقط هزینه دولت خود را نمی دهد بلکه ماهانه ۲۰ هزار میلیارد تومان تعهدات دولت قبل را می پردازند زیرا دولت قبل به فرموده ستون انقلاب درباره تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه عمل نکرد.

وی افزود: اما امروز با عمل به این فرمایشات، تراز تجاری کشور در حال مثبت شدن و صادرات افزایش داشته است.

حجت الاسلام ابوالقاسمی تصریح کرد: امروز زبان کسانی دراز است که بیشترین نقش را در وضعیت امروز داشته اند و حالا مطالبه گر شده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز مرحوم پاسدار مجاهد، اسماعیل بیگی گفت: مرحوم اسماعیل بیگی نیز از همراهان سردار دل ها بود که سال های سال برای دفاع از اسلام و انقلاب تلاش کرد.

وی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: در امتداد مکتب حضرت فاطمه مردان بزرگی پا به عرصه گذاشته اند که با عشق و ارادت به ایشان برای بشریت ارمغان آرامش، آزادی و صلح را آورده اند و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از این افراد که دلداده حضرت زهرا(س) بود و خانه خود (بیت الزهرا)را نیز وقف ایشان کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد و همه داشته های خود را در مقابل عظمت خداوند ناچیز می دانست گفت: حاج حسین اسماعیل بیگی نیز از یادگاران دفاع مقدس و یار دیرین سردار سلیمانی بود که در صحنه های مختلف از جمله در جنوب استان، زرند، فرماندهی سپاه شهر کرمان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، اداره کل امنیتی و انتظامی استان و دیگر سنگرها خدمت کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت توجه به اصول مهم اسلامی و ارزش ها در خلال فعالیت ها گفت: اینطور نباشد که به بهانه اقتصادی با هدف پیشبرد اسلام که مهم هم هست، آلوده شویم یا فعالیت اقتصادی غل و زنجیر به دست و پای ما بشود.

حجت الاسلام ابوالقاسمی همچنین اظهارداشت: ایجاد تشکیک و تردید نسبت به حقانیت مسیری که در پیش گرفته ایم، از تلاش های شیطان است.

به گزارش ایرنا در این مراسم اقشار مختلف مردم، نیروها و فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از کرونا، شبانگاه پنجشنبه دوم دیماه ۱۴۰۰ آسمانی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.