لوکادیا پرسپولیس را قال گذاشت!

مهاجم هلندی تیم جدیدش را هم انتخاب کرد

مهاجم هلندی پرسپولیس با شرایط عجیبی ایران را ترک و قراردادش را فسخ کرده است؛ او ظاهرا به لیگ هلند خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، یورگن لوکادیا مهم‌ترین بحرانی است که برای پرسپولیس ایجاد شده؛ سرخ‌پوشان در فاصله چند روز اتفاقات عجیبی را درباره بهترین گلزن خود تجربه کردند. مهاجم هلندی ناگهان ایران را ترک کرد و سپس تصمیم به فسخ قرارداد گرفت و حالا حتی تیم جدید خود را نیز انتخاب کرده است!

با وجود اینکه در ابتدا اعلام شده بود لوکادیا به دلیل بیماری همسرش ایران را ترک کرده و به ایران باز خواهد گشت، اما این مهاجم هلندی رسما قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد تا عملا دیگر بازگشتی در کار نباشد! باشگاه پرسپولیس که مدعی است به تمام تعهدات مالی خود در قبال لوکادیا عمل کرده و بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد، اعلام کرد از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد تا اجازه پایمال‌شدن حق و حقوق خود را ندهد، اما این باشگاه اشاره‌ای به نحوه فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی لوکادیا نکرده است.

پیگیری‌ها در این‌خصوص نشان می‌دهد لوکادیا با استناد به یک بند در قراردادش که مربوط به شرایط خاص می‌شود، مدعی فسخ یک‌طرفه قراردادش است. این درحالی است که مسعود یوسفی یکی از وکلای باشگاه پرسپولیس درباره این پرونده می‌گوید: «در پرونده لوکادیا فسخی وجود ندارد، چون فسخ زمانی رخ می‌دهد که فرد حق فسخ را به موجب قرارداد یا برمبنای قانون داشته باشد و اعمال کند. اینکه گفته می‌شود فسخ یک‌طرفه انجام شده، اصطلاح عرفی است و فسخی انجام نشده و در اصل عدم پایبندی به مفاد قرارداد است، نه اینکه فسخ شده باشد.»

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده که مهاجم یک‌میلیون یورویی پرسپولیس حتی تیم جدید خود را نیز انتخاب کرده است. سایت هلندی Itwm  درمورد لوکادیا نوشته است: «یک به اضافه یک برابر دو خواهد بود؟ معادله یورگن لوکادیا هم به همین سادگی است؛ او باشگاه ایرانی را ترک کرد و به هلند بازگشت و در آستانه پیوستن به اسپارتا روتردام قرار دارد. این خبری است که از راهروهای باشگاه درز کرده، اما کسی حاضر به تاییدش نیست. با این حال او احتمالا راهی تیم سفید و قرمز هلند خواهد شد.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.