انریکه بهترین خواننده لاتین تاریخ

سفر خواننده محبوب به دنیای اسطوره و افسانه

در میان اسطوره‌هایی مثل خوان گابریل و خولیو ایگلسیاس یا ستاره‌های دیگر دنیای موسیقی عنوان بهترین خواننده لاتین تاریخ به انریکه ایگلسیاس رسید

پولاد امین، شهروند آنلاین: خوانندگان لاتین در طول تاریخ موسیقی پاپ همواره جایگاهی افسانه‌ای و حیرت‌انگیز در میان علاقه‌مندان موسیقی داشته‌اند و حالا انریکه بهترین خواننده لاتین تاریخ نام گرفت. 

لاتینوهایی که گذشته از اسطوره‌هایی مثل خوان گابریل و خولیو ایگلسیاس، با ستاره‌هایی مانند شکیرا، جنیفر لوپز، سلنا، گلوریا استفان و پائولینا روبیو در موسیقی امروز هم جایگاه غبطه‌برانگیزی دارند.

در میان این همه افسانه و اسطوره، اما به تازگی عنوان بهترین خواننده لاتین تاریخ به خواننده‌ای تعلق گرفته که در بیست و چند سال اخیر همواره جزو محبوب‌ترین هنرمندان دنیا بوده و البته سابقه شهرت و اعتبارش به چند نسل عقب‌تر بازمی‌گردد.

در مراسم جایزه بیلبورد لاتین سال ۲۰۲۰ که هفته گذشته در فلوریدا برگزار شد، جایزه برترین هنرمند لاتین بیلبورد یا «قدرتمندترین هنرمند لاتین همه دوران‌ها» به انریکه ایگلسیاس چهره سرشناس موسیقی لاتین رسید.

انریکه ایگلسیاس، «قدرتمندترین هنرمند لاتین همه دوران‌ها» یکی از معروف‌ترین خوانندگان اسپانیایی‌زبان است که از سال 1994 میلادی فعالیت‌ خود را آغاز کرده و در ۲۶ سال فعالیتش با فروش بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه از آثارش پرفروش‌ترین خواننده لاتین تاریخ بوده است.

انریکه که پسر خولیو ایگلسیاس، یکی از خوانندگان اساطیری لاتین است، تاکنون بیش از 200 جایزه از مراسم و جشنواره‌هایی چون گرمی، بیلبورد و جوایز موسیقی آمریکا به دست آورده است، انریکه بهترین خواننده لاتین تاریخ لقب گرفت.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.