دغدغه ما تمدن‌سازی است

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی باتأکید بر اینکه معمار سبک زندگی، زنان هستند، گفت: دغدغه ما تمدن‌سازی است، بنابراین حتی دغدغه هر مرد انقلابی هم باید فعال کردن زنان در تمدن‌سازی باشد.

به گزارش شهروند آنلاین، عاطفه سعیدی‌نژاد، در نشست با فعالان و کنشگران فرهنگی و اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و الگوبودن شخصیت ایشان برای بانوان و آقایان اشاره کرد وافزود: هنر امروز ما استفاده جدی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی متناسب با جامعه کنونی است و اینکه این شهید بزرگوار از چه جنبه‌ای می‌تواند برای بانوان و نوجوانان الگو باشد مهم است.

او تصریح کرد: یکی از اصول مهم و مبانی جدی انقلاب اسلامی که از آن نمی‌توان تخطی کرد، بحث مردمی‌بودن آن است که اتفاقاً امروزه مورد سوال است. نقش مردم در انقلاب اسلامی یکی از حرف‌های مهم و مترقی جمهوری اسلامی است. انبیا و اولیا آمدند تا مردم برای قسط و عدل قیام کنند و درواقع این انقلاب آمده تا کمک کند مردم هم برپادارنده قسط شوند و خیلی در حق جمهوری اسلامی اجحاف است که بگوییم ما بحث دموکراسی را از غرب یاد گرفتیم، در حالی که دموکراسی آنها دیکتاتوری محض است.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با نگاه توحیدی و با فهمی که از نگاه اسلام دارد یک تقریر ویژه از اسلام است، افزود: بحث مردمی‌شدن حرف مهمی است و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سیر تحولی دارد که شامل انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی، نظام اسلامی و جامعه اسلامی است. ما اکنون در لایه جامعه‌سازی هستیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این فضا یک نظریه با عنوان شکل‌دهی حلقه‌های میانی مطرح کردند.

سعیدی نژاد به شبکه تربیتی به عنوان یکی از ظرفیت‌های فعال از شبکه‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: ما ۱۴ میلیون دانش‌آموز و تعداد زیادی اقشار مذهبی داریم که به عنوان دغدغه‌مندان تربیتی در مدارس فعالیت می‌کنند، اما مجموع این اتفاق‌ها نتوانسته نیاز جامعه اسلامی و به نوعی نظام اسلامی را در آموزش و پرورش حل کند، مانند خیلی اوقات که فعالیت می‌کنیم، اما نیاز همچنان وجود دارد، به نظر می‌رسد دلیل اصلی این باشد که در مسائل مختلف، یک نقشه از بالا نسبت به صحنه نداریم و نمی‌توانیم یک الگوی هم‌افزایی بین فعالان موجود ایجاد کنیم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.