جزئیات طرح یلدانه هلال احمر در سراسر کشور

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «یلدانه» در بیش از هزار و 640 مرکز در سراسر کشور با رویکرد داوطلب محور بودن خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌ با بیان اینکه رویکرد جهادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر در برنامه‌های چند سال اخیر سازمان متبوعش جایگاه ویژه‌ای داشته گفت: امسال نیز با مشارکت 3 هزار و 646 نفر از داوطلبان و خیریه‌های همکار با جمعیت هلال احمر، 24 هزار و 208 بسته یلدانه حاوی آجیل، میوه، شیرینی و در برخی استان‌ها مواد غذایی  به ارزش افزون بر 54 میلیاردو 318 میلیون ریال  تهیه و بین نیازمندان از پیش شناسایی شده در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

او ادامه داد: همچنین هر یک از مراکز یاد شده، یک محصول مجازی مطابق رویکردهای محتوایی برنامه تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به ویژه فعالیت‌های عام‌المنفعه آن، توضیح داد: کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل، پیام واحد برنامه‌های داوطلبانه این سازمان است.

سلیمی افزود: امسال نیز داوطلبان با حضور در خانه‌های سالمندان، مکان نگهداری معلولان، خوابگاه‌های دانشجویی، آسایشگاه‌ها، گرمخانه‌ها، همراه‌سراهای بیماران، بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر و گذراندن ساعاتی از یلدای خود در کنار این افراد، آنها را از تنهایی در آورده و تلاش کردند تا یلدایی خاطره‌انگیز برای آنها رقم بزنند.

گفتنی است؛ آمار فوق  بر اساس اعلام 23 استان است و آمار  نهایی و تکمیلی به زودی منتشر می‌شود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.