پرسپولیس و استقلال در مسابقه پسادربی

پیکان و نفت سد راه سرخابی می‌شوند؟

پرسپولیس و استقلال عصر روز یکشنبه بازی‌های حساسی را در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر از روز شنبه در شهرهای مختلف شروع شده و امروز هم شاهد بازی‌های حساسی خواهیم بود. پرسپولیس و استقلال در تهران و آبادان پذیرای پیکان و نفت هستند.

پرسپولیس بعد از سه برد متوالی در دربی مقابل استقلال متوقف شد، ولی همچنان با 25 امتیاز صدرنشین لیگ است. اما شاگردان گل‌محمدی در صورتی‌که در این دیدار پیروز نشوند، ممکن است صدر جدول را تقدیم گل‌گهر سیرجان کنند. پیکان هم بعد از 4 مساوی پیاپی مقابل تراکتور شکست خانگی را تجربه کرد تا با 12 امتیاز روی پله دوازدهم لیگ بایستد. این بازی تقابل استاد و شاگرد هم هست. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان، که چند فصل دستیار یحیی گل‌محمدی در تیم‌های مختلف بوده، حالا در قامت سرمربی مقابل او قرار می‌گیرد. دیدار پرسپولیس و پیکان ساعت 15 برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، استقلال بعد از دربی، آزمون سخت دیگری پیش رو دارد و شاگردان ساپینتو باید در آبادان به مصاف صنعت نفتی بروند که متحول شده است. نفت آبادان هفته گذشته با تاوارس، سرمربی برزیلی خود توانست سه امتیاز از قائمشهر سوغات بیاورد و هوادارانش را بعد از مدت‌ها ناکامی، خوشحال کند. استقلال اما هفته قبل بازگشت نصف و نیمه‌ای در دربی داشت و نتوانست برد خود را تا سوت پایان مسابقه حفظ کند.

استقلال اکنون با 23 امتیاز تیم سوم جدول است و اگر دو تیم دیگر شکست بخورند و این تیم به پیروزی برسد شانس برای رسیدن به صدر جدول دارد. استقلال با ساپینتو تیم خوبی است و حالا نبرد مربیان پرتغالی و برزیلی را در این دیدار شاهد خواهیم بود. تراکتور و مس کرمان در تبریز برگزارکننده دیگر بازی این هفته خواهند بود. دیدار نفت آبادان و استقلال ساعت 18 و مسابقه تراکتور و مس ساعت 14 شروع می‌شود.

گفتنی است؛ در مهم‌ترین بازی روز گذشته، سپاهان با 4 گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد. بازی تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان به دلیل بارش شدید برف لغو شد و در زمان دیگری برگزار می‌شود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.