سردار ابهام‌زدایی کرد

حرف‌های مهم آزمون درباره طارمی و اسکوچیچ

سردار آزمون در این مصاحبه درباره شایعات قبل از جام جهانی مبنی بر حذف نام او از لیست تیم ملی گفت: «من اصلا خبر ندارم و بعید هم می‌دانم این‌طور بوده باشد.»

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ سردار آزمون یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در ماه‌های گذشته بوده است. او در ماه‌های قبل درباره حواشی ایجاد شده پیرامون خود حرفی نزد، اما حالا با گذشت جام جهانی به ابهام‌زدایی در این‌باره پرداخته است.

آزمون در گفت‌وگوی مفصلی که داشت، درباره اختلافش با مهدی طارمی گفت: «خود مهدی هم در مصاحبه با عادل اعلام کرد که من با اسکوچیچ مشکل داشتم. سلیقه‌ای است و یک نفر دوست دارد با یک مربی خیلی خوب کار کند، کار می‌کند، راضی است، اما برخی با مربی خوب کار می‌کنند و ناراضی هستند؛ اما ما داخل زمین به هیچ وجه دودستگی ایجاد نمی‌کردیم. اصلا این‌طور نبود. خبر است و آدم می‌تواند باور کند، اما ما که در داخل تیم ملی و اردو هستیم، بهتر از همه می‌دانیم که مثل برادر بودیم. برای مثال در بازی با سنگال می‌گفتند مهدی دست نداد و رابطه‌اش با سردار بد است، در صورتی که مهدی رفیق صمیمی من بوده و هست. در آن بازی موقع تعویض گفتم تو هم از آن طرف برو، اما دوربین سمت من نبود. هر کاری کنیم شایعات ایجاد می‌شود.»

مهاجم تیم ‌ملی ایران درباره برکناری اسکوچیچ هم این‌طور واکنش نشان داد:‌ «زمانی که اسکوچیچ تیم را گرفت، کرونا بود و شرایط سختی وجود داشت. باید قدر آن لحظات را هم بدانیم؛ اوکی، دمت گرم، یک بیانیه خیلی خوب، نه اینکه فیلم بازی کنید. با او صحبت کنید.»

سردار آزمون در این مصاحبه درباره شایعات قبل از جام جهانی مبنی بر حذف نام او از لیست تیم ملی گفت: «من اصلا خبر ندارم و بعید هم می‌دانم این‌طور بوده باشد، اما اگر اتفاقی هم افتاده، مطمئنم کی‌روش پشت بازیکنش هست.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.