کنعانی: پلیس فرانسه در برخورد با معترضان خویشتن‌داری کند

سخنگوی وزارت خارجه حمله خشونت‌آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بی‌گناه انجامید محکوم و بر ضرورت خویشتن‌داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت‌آمیز معترضان تأکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ناصر کنعانی شنبه شب حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بیگناه انجامید، محکوم کرد.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان افزود: جمهوری اسلامی ایران شدیدا نگران به خطر افتادن جان مردم علی الخصوص مسلمانان، اقلیتها و مهاجران است و همچنین بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید می کند.

کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست های تبعیض آمیز نسبت به‌ اقلیت ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت آمیز با معترضان تصریح کرد: تحقیقات بی طرفانه در خصوص حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند.

به گزارش ایرنا، درگیری خشونت بار میان پلیس فرانسه و کردهای معترض به کشته شدن سه تن، شنبه برای دومین روز پیاپی با واژگونی و به آتش کشیده شدن خودروها و پرتاب اشیاء به سوی ماموران و شلیک متقابل گاز اشک آور در پاریس ادامه یافت./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.