هلال‌احمر مظهر دیپلماسی عمومی و سلامت است

در جریان بازدید نمایندگان مجلس از مرکز درمانی هلال‌احمر در اکوادور مطرح شد؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز درمانی هلال احمر در اکوادور، هلال احمر را مظهر دیپلماسی عمومی و سلامت دانستند

به گزارش شهروند آنلاین؛اصغر سلیمی، نماینده شهرستان سمیرم، احسان قاضی زاده‌هاشمی، نماینده شهرستان فریمان، حسین خسروی، نماینده شهرستان بیرجند و سفیر جمهوری اسلامی ایران در اکوادور از مرکز درمانی هلال احمر در این کشور بازدید کردند.
در این بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت های هلال احمر را مظهر دیپلماسی عمومی و سلامت دانستند و بر توسعه حمایت ها و فعالیت ها از این پل ارتباطی بین ملت ها تاکید کردند.
در این بازدید، احمد پابرجا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اکوادور با اشاره به فعالیت های یک سال اخیر درمانگاه هلال احمر در اکوادور گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر مرکز درمانی هلال احمر در اکوادور فعالیت های خوبی داشته و نسبت به گذشته به خوبی ساماندهی شده است که این امر سبب شده تا مسئولان کشور اکوادور نیز نگاهی ویژه به این مرکز درمانی داشته باشند.
همچنین اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم نیز با بیان این که وجود چنین مراکزی در خارج از کشور امیدبخش است، گفت: مرکز درمانی هلال احمر علاوه بر این که می‌تواند توانمندی‌های ایران حوزه بهداشت و درمان را نشان دهد، به عنوان ظرفیتی برای تقویت روابط دو کشور نیز مثمرثمر خواهد بود.
احسان قاضی زاده‌هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز با تمجید از عملکرد مرکز درمانی هلال احمر در کشور اکوادور، قول مساعدت برای همکاری در زمینه توسعه این مرکز درمانی را داد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.