آماده‌سازی تلخ ورزشگاه سانتوس برای مراسم خاکسپاری پله

پیام احساسی دختر اسطوره برزیل برای طرفداران پدرش

این روزها نشریات برزیلی از وخامت حال جسمی اسطوره برزیلی ها می نویسند و دختر او نیز در اینستاگرام، از مردم درخواست دعا برای بهبودی پدرش دارد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ پله، اسطوره فوتبال برزیل، که این روزها به دلیل مبارزه با سرطان روده بزرگ در بستر بیماری است، از 29 نوامبر در بیمارستان آلبرت انیشتین شهر سائوپائولو بستری شده و برخلاف میل باطنی‌اش، موفق به مرخص‌شدن از بیمارستان برای گذراندن تعطیلات کریسمس در کنار خانواده نشده است حالا خانواده‌ او برای گذراندن تعطیلات به او ملحق شده‌اند. در طی روزهای اخیر نشریه‌های برزیلی از وخامت حال او می‌نویسند و در این بین دختر پله، کلی ناسیمنتو، روز جمعه عکسی از خودش و اسطوره برزیلی‌ها در بستر بیماری، منتشر کرد و خطاب به هواداران این اسطوره نوشت: «ما هنوز اینجاییم و با بیماری سرطان مبارزه می‌‌کنیم.»

کلی همچنین با انتشار پستی دیگر برای هواداران پدرش در سراسر جهان نوشت: «مثل همیشه از تمام محبتی که در اینجا، در برزیل و در سراسر جهان به ما منتقل می‌کنید، سپاسگزاریم. عشق شما به او، داستان‌های شما و دعاهای شما ما را بسیار آرام می‌کند، زیرا می‌دانیم که تنها نیستیم.»

در جدیدترین گزارشی که کلینیک بیمارستانی که پله در آن بستری است ذکر شده، شرایط پله اصلا خوب نیست. در این گزارش درج شده: «ادسون آرانتس دوناسیمنتو علائمی از گسترش سرطان نشان می‌دهد و به دلیل از کار افتادگی عملکرد قلب و کلیه نیاز به رسیدگی ویژه دارد.» این گزارش را چند پزشک متخصص بیمارستان مانند فابیو نصری، متخصص سرطان‌شناس، امضا کرده‌اند. تشخیص ابتلای اسطوره فوتبال به سرطان روده بزرگ سال 2021 اتفاق افتاد و پله از آن زمان تحت مداوا قرار گرفته است.

// انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.