میلیون‌ها نفر بدون گاز و برق در دمای منفی 21

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، یکشنبه، 25 دسامبر 2022

عکس یک ایندیپندنت موج سرمای شدید در آمریکا را نشان می‌دهد با این توضیح که انفجار قطب شمال، بیش از ده‌ها قربانی و میلیون‌ها نفر را بدون برق و گاز در دمای منفی 21 برجای گذاشته است.

نیویورک تایمز

پوتین وفاداری می‌خواهد و آن را در آفریقا پیدا کرده است. گزارش یک نیویورک تایمز، نمایی از مجسمه سربازان روس را در شهر بانگوی جمهوری آفریقای مرکزی نشان می‌دهد. یک دیپلمات روس، در ماه مارس 2022 زمانی که حمله روسیه به اوکراین وارد هفته سوم خود شده بود، به کشور جمهوری آفریقای مرکزی، 3هزار مایل دورتر از خاک روسیه سفر کرد و یک بازدید غیرمعقول با رئیس دیوان‌عالی این کشور داشت. پیام این سفر واضح بود: «رئیس‌جمهوری وفادار به کرملین این کشور باید به صورت نامحدود بر مسند قدرت باقی بماند.»

عکس پایین صفحه یک این روزنامه مردم جنگ‌زده اوکراین را در حال آماده شدن برای کریسمس نشان می‌دهد با این عنوان مبارزه با تاریکیِ جنگ در نور امید

 

ایندیپندنت

عکس یک ایندیپندنت موج سرمای شدید در آمریکا را نشان می‌دهد با این توضیح که انفجار قطب شمال، بیش از ده‌ها قربانی و میلیون‌ها نفر را بدون برق و گاز در دمای منفی 21 برجای گذاشته است.

گزارش اصلی این روزنامه روایت خط‌مقدم جنگ این روزهای روسیه و اوکراین در شهر بخمات است. این شهر واقع شده در شرق اوکراین، به مرکز حملات روسیه تبدیل شده است. مبارزات سربازان اوکراینی در این منطقه به نماد مقاومت و تقلا برای زنده ماندن تبدیل شده است.

 

دیلی میل

هیچ پولی برای پرستاران در کار نیست؛ دیلی میل در این شماره با انتقاد از سیستم حاکم بر شبکه بهداشت و درمان ملی انگلیس نوشته این سیستم میلیون‌ها پوند برای اصطلاحاتی مثل برابری، تنوع و ظرفیت‌های شغلی هدر داده است در حالی که سهم پرستارانی که در خط‌مقدم مراکز درمانی برای حقوق بهتر مبارزه می‌کنند، هیچ است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.