حاج علی اکبری: جریان حق همیشه مورد هجوم بوده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: جریان حق به‌خاطر طبعش همیشه مورد هجوم بوده و از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

به گزارش شهروند آنلاین،حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیش از ظهر امروز در نشست دختران فاطمی اظهار داشت: جریان حق به‌خاطر طبعش همیشه مورد هجوم بوده و از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

او با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: تاریخ به ما نشان می‌دهد که گاهی جبهه حق در غریب‌ترین جای خودش قرار داشته است.

حاج علی‌اکبری در خصوص اتفاقات اخیر کشور توضیح داد: هرچقدر این مبارزه سخت‌تر بشود بچه‌هایی که به منطق حضرت زهرا(س) مجهز باشند سر زنده‌تر خواهند شد. بیشترین فرصت‌ها از دل تهدیدها وجود دارد که باید پاسخ دهیم؛ چرا که این شرایط فرصتی ایجاد می‌کند که حق خودش را نمایان کند و پاسخ شبهات هم داده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: الان وقت مجهز شدن شما بچه‌ها است؛ الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان قوت بچه‌های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان‌بینی خودشان را ترسیم کنند و جهالت مدرن را افشا کنند.

حاج علی‌اکبری با بیان وظیفه امروز انجمن اسلامی ابراز کرد: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم در دل کارهای تشکیلاتی قوتی عجیب وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

ایران همواره مقابل فتنه‌ها ایستاده است

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: ایران همواره در مقابل‌ فتنه‌ها ایستاده است و هجمه‌ها با تدبیر رهبری مدیریت هوشمند می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در جنگ سخت ۸ سال، در نیمه سخت و حوادث تروریستی، در تهاجم فرهنگی که می‌خواست هویت دینی ما را از بین ببرند همه و همه دشمنان شکست خوردند.

او افزود: در جنگ اقتصادی با دکترین اقتصاد مقاومتی پایه‌های اقتصادی کشور محکم شد و در جنگ ترکیبی امروز هم بعد از گذشت روزها چیزی جز شکست برای دشمنان انقلاب حاصل نشد./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.