از قدرت هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین تا وضعیت وخیم شبکه بهداشت و درمان انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، سه‌شنبه 27 دسامبر 2022

دیلی‌میل روی استخدام و حفظ شبکه ملی بهداشت و درمان انگلیس تمرکز کرده و از نقش مخرب شرکت‌های واسطه استخدام نیروهای پرستاری و پزشکی که بودجه‌های سنگین جذب می‌کنند، خبر داده است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ آژانس‌های واسطه، زالوی مکنده حیات شبکه بهداشت و درمان انگلیس هستند که خون را در رگ‌های این شبکه خشک کرده‌اند.

تایمز

الا ادواردز، قربانی تیراندازی شب کریسمس در شهر مرزیساید انگلیس، در صفحه یک روزنامه‌های سه‌شنبه انگلیس به چشم می‌خورد. در جریان تیراندازی بامداد یکشنبه در این منطقه در شمال‌غربی انگلیس، پلیس از آغاز تحقیقات قتل این زن 26ساله خبر داد که در تیراندازی در کلوپی شبانه کشته شد. به گزارش تایمز قربانی، متخصص زیبایی است که به نظر نمی‌رسد هدف اصلی این تیراندازی بوده باشد. مردی 30 ساله و زنی 19 ساله در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.

گزارش دیگر تایمز، در انتقاد شدید از برنامه‌های مالیاتی جرمی هانت، صدراعظم، انگلیس است. بر اساس این گزارش وضعیت درآمدی زوج‌های طبقه متوسط در دهه آینده تا 40هزار پوند بدتر خواهد شد.

 

دیلی‌میل

آژانس‌های واسطه، زالوی مکنده حیات شبکه بهداشت و درمان انگلیس هستند که خون را در رگ‌های این شبکه خشک کرده‌اند. دیلی‌میل روی استخدام و حفظ شبکه ملی بهداشت و درمان انگلیس تمرکز می‌کند. روایت اصلی این گزارش می‌گوید آژانس‌های به‌اصطلاح واسطه‌ که اعضای ستادی را برای پرکردن خلأها در کادر پزشکی و پرستاری استخدام می‌کنند، سالانه نیم‌میلیارد پوند برای تامین درآمد این افراد اعتبار می‌گیرند.

 

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز در گزارشی از روند جنگ روسیه و اوکراین به قدرت هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی اشاره می‌کند و می‌نویسد اوکراین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین نبرد را از روسیه می‌برد. نیروهای کی‌یف با حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی در خاک روسیه، نشان دادند که توانایی پیروزی طولانی‌تر از همیشه در جنگ با روسیه را دارند؛ این حمله منجر به کشته‌شدن سه نظامی روس شد. این سومین حمله از این دست در ماه اخیر بود که نشان‌دهنده این ارزیابی است که مسکو در حال تشدید رویه جنگی خود به‌عنوان تلافی نبوده است. روسیه با وجود تهدیدهای وحشتناکش،در حال حاضر با محدودیت‌های توانمندی جنگی خود می‌جنگد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. اشکان می‌گوید

    میشه بریم انگلیس تو وضعیت بدشون !!؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.