پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر در پى درگذشت امدادگر استان اردبیل

پیرحسین کولیوند با صدور پیامی درگذشت ایثارگر هلال احمر اردبیل هنگام انجام ماموریت امداد و نجات را به خانواده آن مرحوم و جامعه بزرگ نجاتگران هلال احمر کشور تسلیت گفت.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر درگذشت جناب آقای “توفیق ویژه” نیروی درجه ایثار در جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حین انجام وظیفه، باعث تاسف فراوان و تالم خاطر اینجانب گردید.

بی‌تردید امدادگران، نجاتگران و نیروهای درجه ایثار، پاره تن جمعیت هلال احمر هستند که فقدان یکی از آنان غمی‌بزرگ بر تار و پود بزرگترین شبکه امدادی و داوطلبی کشور به جا می‌گذارد.

امروز که داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در سوگ یکی از بهترین نیروهای نجاتگر عزادار هستند، رحلت برادر عزیزمان، آقای ویژه، این پیام را برای ما دارد که عاقبت به خیری و لبیک گفتن به دعوت حق تعالی، در زمان‌ها و مکانهای خاص حلاوت ویژه‌ای دارد و خوشا به حال این همکار عزیز که در روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و در جبهه امداد و نجات و خدمت به مردم، عروج شهادت گونه‌ای ‌از این دنیای فانی داشت.

با قلبی مالامال از اندوه، این مصیبت را به خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برایشان صبر خواستارم و برای روح مطهر آن مرحوم، رحمت واسعه، مغفرت و رضوان الهی مسئلت دارم. ان شاء الله از سفره پربرکت ام ابیها (س) متنعم گردند.

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران/

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. اصغر اردبیل می‌گوید

    روحش شاد انسان با ادبی بود منو اون همسایه بودیم تو سن ۱۵ سالگی حیف شد همیشه ادم خوب زود از دنیا میره

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.