اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای شمالی کشور

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای مواصلاتی استان مازندران تا صبح روز شنبه ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی به اجرا آمد.

به گزارش شهروندآنلاین؛ پلیس راه کشور روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی مسیرهای مواصلاتی استان مازندران ممنوع است.

با توجه به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در مسیر کرج- چالوس و بالعکس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز چهار شنبه هفتم دی ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج، آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این در حالی است که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ دی ماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین با توجه به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها در محور هراز، تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۸ و ۹ دی ماه از این محور ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک‌طرفه انجام خواهد شد.

همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ دی ماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در این اطلاعیه تاکید شده رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.