تکرار روز بدون فوتی کرونا در کشور

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری،در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۷۷ نفر ماند.

به گزارش شهروند آنلاین از وبدا، از دیروز تا امروز ۷ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۹۴۷ نفر رسید. تاکنون ۷ میلیون ۳۳۶ هزار و ۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۶۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۱۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۱۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۱۲۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۴۴۷ دُز رسید.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.