اتهام تبانی زدند و نمی‌توانند ثابت کنند!

سه بازیکن اخراجی؛ علیه سرمربی جدید

اتهام تبانی به 3 بازیکن نفت مسجدسلیمان، این تیم جنوبی را درگیر حواشی عجیبی کرده؛ متهمان شکایت کرده اندو سرمربی نفت در پی عذرخواهی است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، نفت مسجدسلیمان طی روزهای گذشته با حواشی متعددی دست و پنجه نرم کرده است. قعرنشین مسابقات لیگ برای فرار از بحران هفته پیش اقدام به برکناری رضا مهاجری و استخدام ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی کرد. آنها اما با سرمربی جدید هم یک شکست 4 گله را مقابل سپاهان متحمل شدند تا سیلی از حواشی به سراغ قعرنشین لیگ بیاید. بعد از بازی، اشکش در اقدامی عجیب سه بازیکن تیم خود را کنار گذاشت و بلافاصله شائبه‌هایی در خصوص تبانی این بازیکنان مطرح شد!

اقدام مسئولان نفت و در راس آن سرمربی تیم اعتراض عقیل کعبی، مجتبی مقتدایی و میلاد باقری را در پی داشت. این سه بازیکن در گفت و گو با رسانه‌های مختلف خود را مبرا از اتهام تبانی دانستند. گسترده شدن ابعاد این ماجرا در فضای مجازی باعث شد تا سرمربی نفت و دستیارانش کمی از مواضع خود کوتاه بیایند و اعلام کنند شاید در آینده این 3 بازیکن به تیم برگردند. با این حال‌آنها اقدام به فسخ قرارداد خود کردند و البته به خاطر دامن زدن سرمربی تیم به شائبه‌ها از طریق مراجع قضایی نیز پیگیر ماجرا شده‌اند تا از حیثیت خود دفاع کنند.

در چنین شرایطی مسئولان نفت مسجدسلیمان در اقدامی تازه سعی دارند همه نفرات و به‌خصوص سه بازیکن اخراجی را از اتهام تبانی مبرا کنند. ابراهیم اشکش، سرمربی نفت، در آخرین مصاحبه خود گفته است: « کنار گذاشته شدن سه بازیکی از تیم به خاطر مسائل فنی بود. برخی مواقع جداشدن باعث می‌شود هم به خود بازیکن، هم به مجموعه و خود باشگاه کمک شود. ما این نفرات را در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم و به صورت کامل منفک نشده‌اند.»

سرمربی نفت افزود: «نفراتی که اکنون با ما هستند بازیکنان لایقی هستند و خوب کار می‌کنند. مطمئناً با برطرف کردن مشکلات در برخی پست‌ها، شرایط نفت بهتر خواهد شد. بازیکنان نجیبی در تیم‌مان داریم که خوب کار می‌کنند. »

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.