فشار مضاعف روی یک ایرانی در امارات

فرهاد مجیدی فعلا از اخراج قِسر در رفت

فرهاد مجیدی شرایط سختی را در امارات سپری می کند؛ او فعلا مورد حمایت باشگاه است اما باید تیمش را از بحران خارج کند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، تیم اتحاد کلباء امارات با سرمربیگری فرهاد مجیدی اگرچه شروع خوبی در مسابقات لیگ این کشور داشت، اما چند هفته‌ای است شرایطی بحرانی‌ پیدا کرده است. تیم کلباء از 5 بازی گذشته خود، 4 شکست و یک پیروزی دشت کرده و در 3 بازی پایانی نیز متحمل شکست شده است که آخرین آن مقابل خورفکان در وقت‌های تلف‌شده بازی بود. بعد از این اتفاقات، خبرهایی درباره احتمال برکناری فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء منتشر شد. رسانه‌های اماراتی گمانه‌زنی‌های متعددی در این‌باره مطرح کردند، اما حالا مسئولان باشگاه اتحاد کلباء به حمایت از مجیدی پرداخته‌اند تا این شایعات از بین برود.

محمد مطر الذابی، نایب‌رئیس باشگاه اتحاد کلباء، ضمن حمایت از فرهاد مجیدی اعلام کرده که از شرایط تیمش راضی است. الذابی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های اماراتی، موضع باشگاه خود را این‌طور بیان کرده است: «شکست از خورفکان به معنای پایان کار نیست، چرا که مسیر لیگ هنوز طولانی است و تیم ما در جدول رده‌بندی موقعیت خوبی دارد. ما به فرهاد مجیدی اعتماد کامل داریم. او مربی بزرگی است، کار بزرگی هم در تیم اتحاد کلباء انجام می‌دهد و از عملکردش رضایت داریم.»

اگرچه باشگاه اماراتی فعلا از فرهاد مجیدی و برنامه‌هایش حمایت می‌کند، اما مشخص است که فشار زیادی روی سرمربی فصل پیش استقلال وجود دارد. مجیدی با توجه به قهرمانی با استقلال در لیگ ایران، حالا توقعات را هم در کشور امارات از خود بالا برده است. بی‌شک ادامه روند ناکامی‌های اتحاد کلباء شرایط را برای این مربی ایرانی سخت‌تر خواهد کرد. مجیدی باید هر طور شده با کسب نتایج مطلوب خود و تیمش را از زیر فشار موجود خارج کند، چراکه مدیران باشگاه‌های اماراتی در گذشته نشان داده‌اند زیاد در حمایت از مربی حوصله به خرج نمی‌دهند و چه‌بسا ادامه روند کنونی منجر به برکناری فرهاد نیز بشود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.