رازهایی از 82 سال زندگی خصوصی اسطوره فقید فوتبال

پله حتی در خواب فریاد «گل» سر می‌داد

در این گزارش قصد داریم چند راز از زندگی شخصی پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل را در طی 82 سال زندگی او فاش کنیم!

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین| درگذشت پله، اسرار زیادی را درباره زندگی او فاش کرد، واقعیت‌ها و خاطراتی که حالا بیش از پیش مورد استقبال و توجه عموم مردم قرار گرفته است. در این گزارش قصد داریم به برخی از رازهای زندگی اسطوره فوتبال برزیل در طی 82 سال حیات او بپردازیم که احتمالا حالا، جذابیت ویژه‌ای برای دوستداران او دارد. از راه‌رفتن‌های شبانه او در خواب و فریاد‌ شادی پس از گل، در حالی که او خواب است تا شکستن انگشت سیلوستر استالونه در جریان یک فیلم هالیوودی.

راه رفتن در خواب عمیق و فریاد شادی گل!

پله در کتاب زندگی‌نامه‌‌اش درباره راه رفتنش در خواب نوشته «این عادت من از دوران کودکی بود، به همین دلیل پدر و مادرم بسیار اذیت می‌شدند. در اردوی تیم‌ملی برزیل هم همینطور بودم و حتی یک بار په‌په، هم‌تیمی من در تیم‌ملی، دیده که در میانه شب از خواب بیدار شدم و فریاد زدم «گل» و دوباره خوابیدم.»

پایان‌دادن به یک جنگ بزرگ در نیجریه!

پله به همراه تیم سانتوس در سال 1969 به نیجریه رفت تا جنگ در این کشور را پایان دهد. او و تیمش به دعوت دولت نیجریه به این کشور سفر کردند و در دیداری دوستانه برابر تیم‌ملی این کشور، این سانتوس بود که با نتیجه یک-2 پیروز شد تا جنگ نیمه‌کاره بماند، چون همه مردمی که در خیابان بودند به ورزشگاه رفتند تا بازی پله را از نزدیک تماشا کنند.

دست سیلوستر استالونه را شکست

پله در جریان فیلمبرداری فیلم معروف «به سوی پیروزی» مدتی در کنار سیلوستر استالونه حضور داشت و در جریان یکی از تمرینات برای آماده‌شدن صحنه فیلمبرداری شوتی به سمت دروازه زد که قدرتش به اندازه‌ای بود که باعث شکستن انگشت دست این ستاره هالیوودی شد.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.