ستاره لالیگایی شاگرد نکونام می‌شود؟

بمب نقل و انتقالات را فولاد می‌ترکاند

براساس ادعای خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالاتی یعنی متئو مورتو، او به تیمی خواهد پیوست که هدایت آن بر عهده جواد نکونام است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، اینطور که از شواهد پیداست، ستاره اسپانیایی اوساسونای اسپانیایی به‌زودی به ایران می‌آید و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن می‌کند. روبرتو تورس بعد از مدت زمان طولانی حضور در پامپلونا، رسما از اوساسونا خداحافظی کرد. او در حالی با این تیم وداع کرد که طعم بهترین و بدترین روزهای فوتبال خود را در اوساسونا چشید. با این حال، زندگی برای این مهاجم بااستعداد که در 33 سالگی به ورزش مورد علاقه خود ادامه خواهد داد، پایان نیافته است و به نظر می‌رسد که او فوتبال ایران را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرده است.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که روبرتو تورس در ایران و تیم فولاد خوزستان به کار خود ادامه خواهد داد. براساس ادعای خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالاتی یعنی متئو مورتو، او به تیمی خواهد پیوست که هدایت آن بر عهده جواد نکونام است؛ کسی که پیش از این سابقه چند سال بازی برای اوساسونا را در کارنامه داشته است.

روبرتو تورس در این فصل نتوانست بازی‌های زیادی در ترکیب اوساسونا انجام دهد. این بازیکن تنها در چهار مسابقه برای تیم اسپانیایی به میدان رفت که دو مورد آن در لالیگا و دو بازی هم در کوپا دل ری بود. اگرچه حضور جواد نکونام روی نیمکت فولاد در انتخاب احتمالی این تیم توسط تورس نقش مهمی خواهد داشت، اما قطعا بودن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند یکی دیگر از فاکتورهایی باشد که این بازیکن اسپانیایی را به حضور در این تیم ترغیب کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.