چشم‌انداز هوشمندسازی در خدمات جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: هوشمندسازی خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ پیرحسین کولیوند امروز 9 دی ماه در نشست شورای معاون و هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ضایعه درگذشت امدادگر این نهاد در حین ماموریت بسیار جانسوز بود و برای دو مصدوم امدادگر دیگر نیز شفا جاعل را خواستاریم و پیگر مشکلات این عزیزان هستیم تا صحت و سلامتی دوباره خود را بازیابند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر الگوهای دینی و قرآنی مختلفی هست که به عنوان چراغ راهنما در مسیر خدمت قرار دارد و همه فعالیت‌ها باید در مسیر رضای خداوند متعال و بندگان باشد.

او اظهار داشت: در حوزه آی تی و دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر کاستی‌هایی داریم  که برای حفظ منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از تکنولوژی‌های نوین و هوشمندسازی خدمات بهره‌مند شویم زیرا همین افزایش خسارت‌ها به دلیل عدم توجه به کارهای هوشمندانه است.

کولیوند خاطر نشان کرد: هوشمندسازی خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: تامین تجهیزات مورد نیاز نیز از دیگر برنامه‌ها است و خرید 300 آمبولانس و 60 خودرو امداد و نجات از طریق صلیب سرخ جهانی در حال رایزنی هستیم و بزودی وارد کشور خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: متاسفانه تحریم‌ها حتی به خودروهای امداد و نجات رسیده و کشورهای استکباری در برابر این مساله زورگویی می‌کنند اما صلیب سرخ جهانی همکاری ویژه‌ای در این زمینه دارد تا تجهیزات مورد نیاز وارد کشور شود.

حضور در منزل مرحوم “توفیق ویژه” امدادگر هلال‌احمر اردبیل

رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات همچنین صبح امروز برای دلجویى و دیدار با خانواده مرحوم توفیق ویژه و عیادت از مصدومان حادثه واژگونى آمبولانس هلال احمر استان اردبیل و بررسى ابعاد تصادف به این استان سفر کردند.

پیرحسین کولیوند با حضور در منزل نجاتگر فقید «توفیق ویژه»  با والدین و همسر او گفت‌وگو کرد و گفت: از فوت  عضو جوان و‌ داوطلب جمعیت هلال احمر بسیار متاثر شدیم.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در این مصیبت شریک است ادامه داد: خداوند در قرآن کریم ‌می‌فرماید:

«مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً» نجات یک فرد یعنی نجات یک اجتماع

رئیس جمعیت هلال احمر‌ افزود: عمر انسان امانتی است که باید در مسیر خدمت‌گذاری‌ به خلق و‌تسکین  آلام‌بشری صرف شود که ارزش‌گذاری آن توسط خداوند متعال تعیین می‌شود.

کولیوند گفت: این نجاتگر جوان با روحیه بشردوستانه و‌ از خودگذشتی توانست پیروز این میدان شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در این ملاقات با تاکید بر فدارکاری‌ها و جانفشانی‌های امدادگران هلال‌احمر برای خدمت به مردم در حوادث و سوانح جاده‌ای، حوادث طبیعی گفت: سرمایه انسانی هلال‌احمر همین داوطلبان و امدادگران هستند و این جمعیت اگر توفیقی در خدمت به مردم داشته، مرهون خدمات ایثارگرانه امدادگران و نجاتگرانش است.

گفتنى است؛ ظهر روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات‌ جاده‌ای «خروس لو» به عملیات امداد و نجات جاده‌ای در محور گرمی‌به بیله‌سوار اعزام شده بود، پس از انجام موفقیت آمیز آن ماموریت در هنگام بازگشت به پایگاه در ساعت ۱۳:۳۰ خودرو آن‌ها دچار واژگونی شد که منجر به فوت آقاى «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.