برنامه سازمان بازرسی کل کشور برای گفتمان شفافیت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در بدنه دولت معمولا مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد که برنامه‌هایی برای ایجاد گفتمان شفافیت در دست اجراست تا افکار عمومی فشار بیاورد و دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از خانه ملت ، ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در در خصوص میزان تحقق شفافیت در دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: مهم این است که سران سه قوه بر این باور هستند که باید شفافیت در جامعه ایجاد شود.

او افزود: این امیدواری وجود دارد که در دوره جدید شفافیتی که مدنظر مقام معظم رهبری و زمینه حکمرانی مطلوب است تحقق پیدا کند.

او با بیان اینکه اقداماتی که در زمینه شفافیت تاکنون انجام شده است، کافی نیست گفت: ما نیاز به شفافیت در قانون، دستگاه قضائی و به خصوص قوه مجریه داریم که هرآنچه کارگزاران انجام می‌دهند، در دسترس مردم قرار بگیرد تا مردم از آنچه مسئولین انجام می‌دهند اطلاع پیداکنند.

خدائیان تصریح کرد: در بدنه دولت معمولا مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد که برنامه‌هایی برای ایجاد گفتمان شفافیت در حال انجام است تا افکار عمومی فشار بیاورد و دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.