بازیکنان تیم ملی حواله خودرو را پس دادند؟!

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، پس از دومین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 که برابر ولز انجام و با پیروزی تیم ملی ایران تمام شد، زمانی که شاگردان کارلوس کی‌روش رویای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را در ذهن خود ترسیم می‌کردند، دوباره پای حواله خودرو به اردو باز شد و این‌بار پاداش وعده داده شده، صورت عملی به خود گرفت. همه بازیکنان تیم ‌ملی این پاداش را گرفتند و البته یکی‌یکی آن را پس دادند. از نظر آنها پاداشی که معاون رئیس‌جمهوری قول وصولش را داده بود، تفاوت فاحشی با آنچه در اختیارشان قرار گرفت، داشت.

بر اساس شنیده‌ها، حواله‌ای که مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش به عنوان پاداش به بازیکنان دادند، محدودیت 20 هزار دلاری داشت و به این معنا بود که بازیکنان باید خودروهای مدل پایین وارد کنند که با احتساب مالیات و برخی هزینه‌های دیگر، این پاداش چیزی نبود که به آنها وعده‌ داده شده بود. همین باعث شد بسیاری از بازیکنان این حواله را بدون باز کردن به مسئولان بازگردانند.

البته مسئولان در مقابل اعتراض ملی‌پوشان اعلام کردند که یک حواله دیگر بدون سقف و محدودیت در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد، اما این اتفاق تا این لحظه نیفتاده که شکایت آنها را دنبال داشته است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.