تو زود برمی‌گردی پسر!

برای فوتبالیست جوان همدانی که به سرطان مبتلا شده است

جامعه فوتبال امیدوار است این بازیکن هرچه زودتر سلامتی خود را به‌دست بیاورد و دوباره به مستطیل سبز برگردد و بتواند با توپ گرد حرکات نمایشی اجرا کند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، همه‌‌چیز از انتشار عکسی در فضای مجازی شروع شد و بعد از ساعاتی ماجرای تلخ فوتبال مثل بمب ترکید. بازیکنان تیم شهرداری همدان قبل از آنکه در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل سایپا صف‌آرایی کنند، یک بنر خاص را به عکس تیمی‌شان بردند تا اهالی فوتبال از اتفاقی ناراحت‌کننده برای فوتبالیست جوان باخبر شوند. بعد مشخص شد محمد عباس‌تبار، بازیکن شهرداری همدان، با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و حالا بسیاری پیگیر وضعیت او هستند.

بنر تلخ و افشای ماجرا

بازیکنان شهرداری همدان در عکس تیمی‌شان مقابل سایپا بنری با تصویر محمد عباس‌تبار، هم‌تیمی خود، به زمین آوردند که روی آن نوشته شده بود: ‌««دوستت داریم؛ زود برگرد.» محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان تیم شهرداری همدان، این روزها با سرطان مری مبارزه می‌کند. او که مدت زیادی نیست از بیماری خود باخبر شده، هم‌اکنون جلسات شیمی‌درمانی را دنبال می‌کند تا پس از آن زیر تیغ جراحان برود.

عباس‌تبار: به سختی می‌توانم حتی آب بخورم

محمد عباس‌تبار بعد از انتشار خبر تلخ درباره ابتلایش به سرطان در گفت‌وگویی شرکت و نکاتی را درباره روند بیماری خود بیان کرد. او گفت: «شرایط خوبی دارم. یک دوره شیمی‌درمانی انجام داده‌ام و الان در دوره استراحت هستم. 10 روز بعد، باید دوره دوم شیمی‌درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی‌درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی‌درمانی دارم. از لحاظ جسمی خیلی ضعیف شده‌ام و شاید به سختی بتوانم یک لیوان آب بخورم، اما از نظر روحی شرایط خوبی دارم. از نظر خودم چیز خاصی نیست و اگر حال خوبی هم ندارم، به‌ دلیل داروهای شیمی‌درمانی است. این هم یک بیماری است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و برای من هم پیش آمده است. بسیاری سخت می‌گیرند، اما چیز سختی نیست و انشاءالله درست می‌شود.»

حمایت ویژه باشگاه شهرداری همدان

اتفاق ویژه‌ای که برای عباس‌تبار از زمان شروع بیماری رخ داده، حمایت باشگاه شهرداری همدان از اوست. این بازیکن جوان در این‌باره بیان کرد: «باشگاه خیلی از من حمایت کرده و تا الان نگذاشته من حتی برای یک هزار تومانی، دست در جیبم کنم. با وجود اینکه شرایط خیلی بدی دارم، باشگاه خیلی محکم از من حمایت کرد و حتی شهردار همدان با من تماس گرفت و حمایت کرد. از همه جا، حتی کسانی که من آنها را نمی‌شناختم و فقط سلام علیک داشتیم، آمدند، کمک کردند، زنگ زدند و پیام دادند. نمی‌دانم چه بگویم… دم همه گرم، به‌خصوص بچه‌های شهرداری که سنگ تمام گذاشتند. تا الان صفر تا صد هزینه‌های درمان من را باشگاه پرداخت کرده است؛ در صورتی که این کار واقعا وظیفه آنها نیست و در قرارداد هم ذکر نشده است. از احمد آقا (جمشیدیان)، کادر فنی، علی آقای رضایی، سرپرست تیم، مدیرعامل و همه تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند و من را مثل بچه خودشان دانستند. دم همه گرم.»

این ستاره با درد بازی می‌کرد!

نکته مهمی که شاید باعث شده روند درمان عباس‌تبار به تأخیر بیفتد تشخیص اشتباه پزشکان بوده است. این فوتبالیست جوان مدتی با درد برای تیم شهرداری همدان بازی کرد و پزشکان نمی‌توانستند تشخیص درستی بدهند. بعدا در آزمایش‌ها مشخص شد او یک غده سرطانی دارد که بزرگ و بزرگ‌تر شده است. در بازی شهرداری و فجر سپاسی این بازیکن ناگهان روی زمین افتاد و دیگر نتوانست راه هم برود تا اینکه از  سه هفته پیش او با تشخیص قطعی سرطان روند درمان را شروع کرد.

آرزوی سلامتی برای ستاره آینده

اهالی فوتبال در یکی- دو روز گذشته که ماجرای بیماری عباس‌تبار رسانه‌ای شده با او بسیار همدردی‌ کرده‌اند. جامعه فوتبال حالا امیدوار است این بازیکن هرچه زودتر سلامتی خود را به‌دست بیاورد و دوباره به مستطیل سبز برگردد و بتواند با توپ گرد حرکات نمایشی اجرا کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.