حلول روح سوارس در جسم گلر ایرانی!

گاز گرفتن در لیگ یک فوتبال حاشیه‌ساز شد

باشگاه سایپا بعد از بازی با استقلال ملاثانی ادعا کرد دروازه بان حریف پای مهاجم نارنجی‌پوشان را گاز گرفته است!

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، یکی از اتفاقات بامزه لیگ دسته اول ماجرای گازگرفتن پای بازیکن سایپا توسط دروازه‌بان استقلال ملاثانی بود. بعد از برگزاری بازی دو تیم در لیگ یک، باشگاه سایپا با انتشار تصویری از پای مهاجم خود اعلام کرد دروازه‌بان استقلال ملاثانی پای او را گاز گرفته است! در اطلاعیه باشگاه سایپا آمده بود: ‌«در حین بازی و در نیمه دوم، ارسلان دلاوری، بازیکن‌ سایپا، با اسد عبادی، دروازه‌بان استقلال ملاثانی، روی یک صحنه به هوا پریدند و هر دو زمین خوردند. سپس گلر میزبان پای بازیکن سایپا را گاز گرفت که این صحنه از چشم داور دور ماند و اعتراض کادر فنی سایپا را به همراه داشت!»

این مساله با واکنش اسد عبادی، دروازه‌بان استقلال ملاثانی، همراه شد. او در این‌باره گفت: «مگر من بازیکن و آدم بی‌شخصیتی هستم؟! اصلا چنین کاری انجام نداده‌ام. الان که این حرف را زدید یاد آن بازیکن اروگوئه‌ای (سوارس) افتادم؛ من چنین بازیکنی نیستم. این حرف‌ها هم به‌دلیل جر و بحث من با محمود فکری، سرمربی سایپا، منتشر شده است.»

او صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «سرمربی سایپا وقتی نتوانست تیم ما را که دو هفته است سرمربی ندارد، شکست دهد این مسائل را عنوان کرد. بنده به‌ دلیل مشکلات داوری حین بازی با فکری بحث کردم ولی در پایان مسابقه هم با او آشتی کردم، اما الان این حرف‌ها مطرح شده است.»

//انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.